Gå til innhold

Hvilken skuespiller ville du tatt en øl med?


Mushaboom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle jeg ta en øl med noen, måtte det nok ha blitt John C. McGinley, bedre kjent som Dr. Cox fra Scrubs..

8836681[/snapback]

 

Haha. En øl med Dr. Cox og JD hadde vert fantastisk.

Ser for meg at JD vokner fra en transe, der han har drømt seg vekk, og utbryter noe totalt usaklig - for så at Dr. Cox skal svare med: "uuuh.."

 

<3 Scrubs

Lenke til kommentar

Christopher Judge, bedre kjent som Teal'C i Stargate SG-1.

Hvorfor? Jeg mener utvilsomt han er en helt genial skuespiller. Den roller han spiller er så helt utrolig fjern og langt borte fra hans egentlige personlighet. Samt jeg skulle likt å høre han si "indeed" i real life.

Endret av Froya
Lenke til kommentar

Kristoffer Joner: Han virker som en jordnær og grepa kar, og jeg har likt ham siden jeg så ham i musikkvideoen til Kaizers "Kontroll på kontinentet". Søskenbarnet til pappa har delt både røyk og øl med ham etter en fotoshoot og jeg kunne tenkt meg å jabba med ham selv. Om alt fra rollefigurer til sommerværet i Stavanger i år.

 

Johnny Depp: Kjekkas jeg sikkert ville prøvd å sjekke opp og ødelagt for meg og muligheter til å noen sinne komme nær ham igjen :p Selv om jeg anser meg selv veldig hetero, hadde jeg gått homo for Johnny over et glass Guinness og litt vin.

Kunne ellers tenkt meg og diskutert noen av de mer fancy rollene hans, samt musikk. Oppi hodet mitt liker han Django Reinhardt, og det hadde vært fancy å diskutere med ham. I alle fall få høre om han liker musikken :p Kunne starta med å jabbe om Django og etter hvert dreid samtalen inn på kona hans. Først som musiker, og så hvordan hu er i senga - når man blir full nok ;P

 

 

Ellers hadde det vært interessant nok å ta en øl, et par glass vin, en røyk og noen shotter med både Tim Burton og David Lynch for å diskutere fremtidige prosjekter, gamle filmer og serier og trivielle ting.

Lenke til kommentar
Ellers hadde det vært interessant nok å ta en øl, et par glass vin, en røyk og noen shotter med både Tim Burton og David Lynch for å diskutere fremtidige prosjekter, gamle filmer og serier og trivielle ting.

8845118[/snapback]

Der har vi en fyr man mer enn gjerne skulle ha tatt seg en prat med i fylla.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Kunne gjerne tenkt meg å ta en øl med Charlize Theron. Hun virker ganske oppegående og hyggelig, samtidig som jeg inbiller meg at hun er en av de få Hollywood-damene som faktisk liker øl.

 

Utover kvelden kunne vi f.eks. moret oss med å kaste chillinøtter i munnen på hverandre. Så skulle jeg "bommet" og truffet utringningen hennes istedenfor, samtidig som jeg komplimerer henne med hvor utrolig bra hun kler den barstolen.

Lenke til kommentar

De jeg virkelig kunne tenke meg å ta en øl med er desverre død (James Stewart, Chaplin og Christopher Reeve, blant annet).

 

Jeg tror valget ville falt på Tom Hanks. Han har en såpass innlevelse i de vanskelige rollene han har spilt, noe han må ha hentet fra et eller annet sted. Kunne vært greit å høre litt på hva han har å si i den sammenheng.

 

 

Skulle det vært snakk om skikkelig fest så hadde valget falt på Jim Carrey eller Robin Williams, to personer som virker hysterisk morsom i virkeligheten. Av kvinner kunne jeg valgt Kristen Bell, men madammen ville nok gitt meg juling da. Så det får heller ligge.

Lenke til kommentar

Hvis jeg skulle delt èn øl, ville det blitt med De Niro. Det er en person jeg har stor respekt for, og jeg tror det kunne blitt ganske så interessant.

 

Skulle jeg derimot delt flere øl(les: fylla), faller valget lett på Samuel L. Jackson. Han er kanskje den kuleste karen jeg vet om i Hollywood, og kongen av one-linere. Se for meg SLJ og jeg sitte der drita fulle, mens han slenger ut morsomheter om de andre bargjestene.

Lenke til kommentar

Chuck Norris.

 

Liker mannen som skuespiller å som menneske. Har gjort mye bra for problem unger i Statene. Sinnsykt flink kampsport utøver. Virker rett å slett som en tvers igjennom bra mann. Mens vi hadde en kald pils, så måtte han selvsagt lært meg å ta ett skikkelig roundhouse kick :D

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...