Gå til innhold

Amentio - får ikke deler på lager!


Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt 6 deler hos amentio..

 

Et Asus P5N-E SLI hk

Geil 2x1 gb ram PC6400

Intel C2D E6420

Sapphire Radeon X1950 PRO

Thermaltake TR2 550w

Seagate Barracuda 7200.9 250GB SATA-II 3.5IN 8.5MS 7200RPM 16MB 3GB/S NS

 

Bestillingen ble lagt inn 22 mai og jeg har enda ikke fått delene ennå....

 

De som er markert i rødt har ikke vært på lager og det ser ikke ut til at amentio gidder å bestille de heller...

 

Det har stått datoer der som 23.05, 25.05 og 27.05 men delene har aldri kommet...

 

Vil ikke avbestille for da må jeg betale 1000kr mer fra en annen nettbutikk (ikke råd)

 

 

Hva kan jeg gjøre med dette, jeg sendte en klagemail på fredag til [email protected] men har ennå ikke fått noe svar... begynner å bli ganske lei nå

 

 

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg kan ikke avbestille da delene koster 1000-2000kr på nærmeste nettbutikk :(

 

 

Edit: en fyr sa til meg at jeg kanskje kunne ha ringt inn og si at jeg skulle ha rabatt eller noe sånt pga ventetiden...

 

Prøver ikke å henge ut Amentio nå, det er en god nettbutikk men det trekker ned at de ikke bestiller deler som er forhåndsbestilt da...

Endret av korka
Lenke til kommentar

Bestilte også fra Amentio forleden, jeg valgte forhåndsbetaling og ble litt forundret over at det fortsatt stod til behandling over en uke etter jeg hadde betalt. Men så at to av varene ikke var på lager og tenkte det var derfor og tok en telefon for å få bekreftet dette, noe jeg fikk, og ble spurt om jeg ville ha tilsendt de varene som var på lager og få ettersendt resten. Dette takket jeg selvfølgelig ja til, og få dager senere stod jeg med varene i hånden, en liten uke senere kom det nok en forsending og jeg venter fortsatt på den siste. Dette må jeg si er god service, de sender nå varene fortløpende ettersom de kommer inn på lager og min bror fikk ferdigbygd PC (mangler fortsatt DVD-brenner) flere uker tidligere enn om han skulle fått alt på en gang.

Lenke til kommentar

Er alltid best å ringe!

 

Amentio får forresten ikke varene til eget lager, men har et system som baserer seg på at de får varene sendt til deg direkte fra leverandørlageret/grossist, derfor du risikerer å få x antall forskjellige leveranser fra x antall forskjellige steder, til forskjellige datoer, hvis du har bestilt x antall ting fra dem :p

Lenke til kommentar

Jeg bestilte og betalte for to SD-kort og en VGA-vifte fra Amentio lørdag. Alt skal være på lager i følge nettsiden deres. Men også i dag opplyses det på siden deres at ordren er "under behandling."

 

Kanskje jeg er i overkant utålmodig, men det har aldri tatt såpass lang tid hos andre nettbutikker jeg har bestilt hos tidligere.

 

Er Amentio litt treigere?

Lenke til kommentar

Det varierer litt hvor lang tid ting tar.. noen ganger må de fikse deler av ordre manuelt om det ikke finnes på vanlige lagrene dems. Sist jeg bestilte fikk jeg to av varene relativt kjapt, mens siste brukte litt lenger tid.. den som brukte lenger tid dukket heller ikke opp under pakkesporing.

 

Men jeg må innrømme at det er litt festlig å bestille pakke fra amentio, og så få reklame for komplett.no i esken :D

 

 

 

edit: trykkleif

Endret av BlackH
Lenke til kommentar
Jeg bestilte og betalte for to SD-kort og en VGA-vifte fra Amentio lørdag. Alt skal være på lager i følge nettsiden deres. Men også i dag opplyses det på siden deres at ordren er "under behandling."

 

Kanskje jeg er i overkant utålmodig, men det har aldri tatt såpass lang tid hos andre nettbutikker jeg har bestilt hos tidligere.

 

Er Amentio litt treigere?

8797707[/snapback]

Har vært noen diskusjoner på lignende tidligere.

Da var det mange som opplevde at varer bestillt lørdag eller søndag ble levert senere enn om du f.eks. bestillte mandag morgen.

Har opplevd det samme selv et par ganger, og man kan jo lure på om det er tilfeldig.... :hmm:

 

Må understreke at dette ikke bare gjelder Amentio, har sett det på flere nettbutikker.

 

 

Nettulf

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...