Gå til innhold

Auzentech tar i bruk X-Fi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Korrekt. De tidligere kortene til Auzentech, samt to kort fra Club3D, har hatt sanntidsenkoding av Dolby Digital Live og DTS.

8782905[/snapback]

Heftig. :dribble:

Har bare måtte sett forbi de andre Auzentech pga de var så dårlige til spill... Men nå som de har fått X-fi brikken, så skal det bli andre boller ja. Hadde tenkt å bytte ut de elendige analoge kablene (3stk: 3,5mm -> 2x RCA) mine som støyer no jævlig. De er jo på 10 meter hver, så blir en liten prislapp bare det..

Og lydkvaliteten er jo ikke akkurat noe voldsomt bra heller..

 

Nei dette tror jeg kan bli heftig! Så lenga man bruker XP vel og merke.... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Håper Creative skjerper seg med drivere. Har bare Creative SB Audigy erfaring. X-Fi har ikke det vært på markedet en god stund nå?

 

Dette må jo være god business for Creative å få solgt flere X-Fi brikker. Tviler på at Creative er redd for Auzentech som konkurrent med det første.

Lenke til kommentar

X-FI driverene funker som bare det til XP. Har selv ikke Vista, så jeg skal ikke love noe der. Ett eneste spill, Flatout2, har jeg hatt problemer med, men det løste seg enkelt ved å endre ingameinnstillinger. Ikke godt å si hvem sin feil det var..

 

Vista og DX10 åpner i alle fall for at andre lydprodusenter kan lage bedre kort i og med at EAX ikke lenger blir den gjeldende standard, men OpenAL. Creative får nok mere å bryne seg på fremover og må nok skjerpe seg etterhvert. Vil uansett påstå at driverene ikke er så rævva som folk skal ha det til, men nå finnes det uendelig mange forskjellige konfigurasjoner så alt passer vel neppe smertefritt sammen.

Lenke til kommentar
X-FI driverene funker som bare det til XP. Har selv ikke Vista, så jeg skal ikke love noe der. Ett eneste spill, Flatout2, har jeg hatt problemer med, men det løste seg enkelt ved å endre ingameinnstillinger. Ikke godt å si hvem sin feil det var..

 

Vista og DX10 åpner i alle fall for at andre lydprodusenter kan lage bedre kort i og med at EAX ikke lenger blir den gjeldende standard, men OpenAL. Creative får nok mere å bryne seg på fremover og må nok skjerpe seg etterhvert. Vil uansett påstå at driverene ikke er så rævva som folk skal ha det til, men nå finnes det uendelig mange forskjellige konfigurasjoner så alt passer vel neppe smertefritt sammen.

8786021[/snapback]

Enig. Har X-FI og ikke vært noen driverproblemer. Verken i BF2/BF2142 eller i noe annet spill for den skas skyld. Gjelder både i Vista og XP.

Savner visse instillinger i Vista-driveren, som du haddei XP, men uttenom det så fungerer det smertefritt. :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...