Gå til innhold

The Ship spillere her?


Anbefalte innlegg

Hey folkens

For det første må jeg bare si at dette er et bra forum :D Men, back to topic.

Noen herfra som spiller The Ship? Jeg spiller det, men jeg har ikke møtt så mange norske enda, kun noen. Så lurte på om noen her spiller det.

Ta en titt innom hjemmesiden deres da vel:

- www.theshiponline.com

Ta en titt på forumet der også. Håper det er noen, så jeg ikke er mutters alene ombord på båten, hehe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The Ship hadde jeg faktisk helt glemt at jeg hadde. :ohmy: Synes det var ganske artig, ja. Husker jeg dummet meg ut da jeg skulle ta et av mine mål av dage. Hadde funnet en pistol, fant målet, og brant av. Problemet var at vi sto rett ved siden av et rom med sikkerhetsfolk.... :!:

 

Dette må jeg helt klart få børstet støvet av og satt meg inn i igjen. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Kan noen fortelle kort hva det går ut på?

9210598[/snapback]

 

Vel, du drar tilbake til 20-tallet ombord på cruise skip, som eies av Mr. X! Enveis reise til døden, eller?

Ombord, når runden starter, får du tildelt en annen spiller som du skal jakte og drepe. Men du må samtidig passe på, for noen jakter på deg også! Jakten kan bli spolert fordi du må på do, spise, dusje, sove eller annet. Det er masse våpen ombord man kan bruke til å sette din "quarry" ut av spill. Alt fra stekepanner til gift sprøyter! Det er om å gjøre å få mest penger før game runden er over, så det er lurt å sjekke MFK lista (money for kill), der kan man se hvor mye penger man får for å drepe med det våpenet. Nå forklarte jeg vel game moden Hunt.

 

Det er 5 andre modes du kan spille:

- Team VIP

- Team Elimination

- Duel

- Deathmatch

- Elimination

 

Håper dette var til hjelp :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Haha, the ship er det gøyeste spillet ever:

 

Det er såpass underholdende at man kan sitte en hel gjeng

rundt 1 som sitter og spiller det. Og alle sitter og ler og hoyer seg.

 

Det at man har needs akkurat som i sims ( toalett, sove, underholdning ) gjør at det blir enda gøyere. Synd for han du skulle drepe som måtte duske akkurat da du var i nærheten ;]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...