Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Super vondt i hodet, etter orgasme.


Gjest gjesten

Anbefalte innlegg

Gjest gjesten

Har en bruker på forumet men går under anonymt navn for noe kan knyttes til min bruker.

 

 

 

Hei er en gutt på 15, når jeg for orgasme får jeg noe så utrolig vondt i hodet, noen som vet hva dette skyldes?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en bruker på forumet men går under anonymt navn for noe kan knyttes til min bruker.

 

 

 

Hei er en gutt på 15, når jeg for orgasme får jeg noe så utrolig vondt i hodet, noen som vet hva dette skyldes?

8774866[/snapback]

 

At du har så stor penis at alt blodet som skulle vært i hodet kommer til penisen for og få ereksjon, dermed får du vondt i hodet? :p

Lenke til kommentar

Opplevde nettop noe av det samme selv. Viste seg at jeg bare var noe dehydrert. Pleier normalt å få vondt i hodet om jeg er litt dehydrert ved fysisk aktivitet. Onani er ikke et unntak.

 

Sier forøvrig ikke at du er dehydrert, men det kan være en mulighet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

At du har så stor penis at alt blodet som skulle vært i hodet kommer til penisen for og få ereksjon, dermed får du vondt i hodet? :p

8775153[/snapback]

 

Evt. At han har så syk utløsning at det ikke er mer vann igjen i kroppen.

Lenke til kommentar

Det skyldes at Gud straffer deg for din lyst og synd! H*n vil ikke at du skal ha sex før du gifter deg... og viser dette ved å gi deg en enorm dose skyldfølelse i gjerningsøyeblikket. Du derimot, kjenner ikke til denne følelsen, og tolker den som en hodepine...

 

nuff said

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Svarer som gjest jeg og.

 

Dette problemet hadde jeg før og. Onanerte ofte som 15-åringer gjør, men gjorde vondt i hodet på den tiden.

 

Jeg hadde ikke bare vondt i hodet da, men også ellers etter skolen etc. Det viste seg at jeg spiste altfor lite, og muligens drakk for lite vann og.

 

Uansett, etter at jeg spiste / drakk mer, ga det seg.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...