Gå til innhold

Den mest inaktive brukeren

Gjest Slettet-aNZFa3

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet
fy fader nesten 30 000 poster, veit noen om han i det hele tatt sover?

8781636[/snapback]

He is not of this world. He does not sleep. He does not eat. He just posts. And he will never stop.

8781667[/snapback]

Så han er nesten som supermann da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Han er fra Nord-Norge vet du. Snøscooter, heimert, isbjørner og PC - det er det som skjer oppe i nord.

8775138[/snapback]

Isbjørn i nord?

Haha...igjen så viser det bare hvor ignorante "søringer" er...

Tror du serriøst at det går isbjørner i gatene her i Nord-Norge? :lol:

Latterlig.

det vill si at b-real ikke har noe liv utenom og sitte på diskusjon

8782259[/snapback]

Det vet du ganske fint lite om :)
Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet
Det jeg mener er, en som har registrert seg for lenge siden, men som har 0 total poster.

8773748[/snapback]

det sier seg jo selv.. er mange som registrerer seg men som aldri bruker forumet

Satan det er mang epå dette forumet som sliter.. b-real har 29 901 poster.. fy fan da har du fritids

8778945[/snapback]

nå ble jeg litt forvirra her, når jeg ser på post counten hans så er det bare noe over 10 000

Skrevet
Han er fra Nord-Norge vet du. Snøscooter, heimert, isbjørner og PC - det er det som skjer oppe i nord.

8775138[/snapback]

Isbjørn i nord?

Haha...igjen så viser det bare hvor ignorante "søringer" er...

Tror du serriøst at det går isbjørner i gatene her i Nord-Norge? :lol:

Latterlig.

det vill si at b-real ikke har noe liv utenom og sitte på diskusjon

8782259[/snapback]

Det vet du ganske fint lite om :)

8782458[/snapback]

er vi nordfra som har flytta sør som forer disse ignorant søringe med sånne løgner :whistle:

Det jeg mener er, en som har registrert seg for lenge siden, men som har 0 total poster.

8773748[/snapback]

det sier seg jo selv.. er mange som registrerer seg men som aldri bruker forumet

Satan det er mang epå dette forumet som sliter.. b-real har 29 901 poster.. fy fan da har du fritids

8778945[/snapback]

nå ble jeg litt forvirra her, når jeg ser på post counten hans så er det bare noe over 10 000

8782571[/snapback]

de fleste postene er ot , så du må trykke på nicket og se på hvor han har postet og legge sammen for og få total postcont , akkurat som jeg har noe over 5k med ot poster medregnet (ingen bust meg på at jeg tar feil nå da :p )

Skrevet

8782571[/snapback]

Poster som blir laget i Off-Topic delen av forumet gir ikke utslag på post-count telleren. Derfor ser det ut som jeg bare har rundt 10 000 poster men har egentlig betraktelig mye mere.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...