MyBigMouth Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Har et par ting jeg gjerne skulle forsøkt å få til på denne telefonen. 1. Mulighet for å endre på kontakter/kalender m.m gjennom tilkobling til pcen. 2. Kalender på display 3. Muligheten for å installere nyttige programmer på mobilen eller, og forslag til dette. Noen som vet noe mer om de 3 punktene?
Lagn Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Har et par ting jeg gjerne skulle forsøkt å få til på denne telefonen. 1. Mulighet for å endre på kontakter/kalender m.m gjennom tilkobling til pcen. 2. Kalender på display 3. Muligheten for å installere nyttige programmer på mobilen eller, og forslag til dette. 8771243[/snapback] my phone explorer. eller gjennom outlook eller hva, har ikke forsøkt for har aldri vært særlig interressant for meg 2 og 3: du får spørre om et forslag til kalender på diplay-javaprogram.
MyBigMouth Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Skrevet 3. juni 2007 Har et par ting jeg gjerne skulle forsøkt å få til på denne telefonen. 1. Mulighet for å endre på kontakter/kalender m.m gjennom tilkobling til pcen. 2. Kalender på display 3. Muligheten for å installere nyttige programmer på mobilen eller, og forslag til dette. 8771243[/snapback] my phone explorer. eller gjennom outlook eller hva, har ikke forsøkt for har aldri vært særlig interressant for meg 2 og 3: du får spørre om et forslag til kalender på diplay-javaprogram. 8772169[/snapback] Takk. Merkelig nok finner ikke pcen w610, men den finner k700'en min. Støtter MyPhoneExplorer denne modellen?
MyBigMouth Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Skrevet 7. juni 2007 (endret) *bump* Modellen støttes ikke. Finnes det andre programmer? Endret 7. juni 2007 av MyBigMouth
Torjus Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 2. Kalender på display 8771243[/snapback] Kunne ikke det på w850, så regner ikke med at man kan det på W610 heller. Men man kan lage et notat også legge det på displayet (skrivebordet)
Løve Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 MyPhoneExplorer støtter W610i. Har brukt programmet med telefonen selv. Men du må ha den i telefonmodus for at det skal virke ordentlig med programmet.
MyBigMouth Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Skrevet 8. juni 2007 MyPhoneExplorer støtter W610i. Har brukt programmet med telefonen selv. Men du må ha den i telefonmodus for at det skal virke ordentlig med programmet. 8813159[/snapback] Hos meg får jeg bare beskjed om at den ikke finner telefonen....:S
Løve Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Merkelig... vet desverre ikke hvorfor du får det... Men du ser mobilen ellers i Min Datamaskin eller?
MyBigMouth Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Skrevet 8. juni 2007 Merkelig... vet desverre ikke hvorfor du får det... Men du ser mobilen ellers i Min Datamaskin eller? 8813523[/snapback] Jaja, finner den med programmene som fulgte med mobilen, og den dukker også opp som ekstern harddisk, men på programmet så står det at den ikke kjenner igjen mobilen :S
MyBigMouth Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Skrevet 12. juni 2007 Jeg fant problemet. For de som har lignende problemer, prøv å sett com porten på Usb port... *gluping*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå