Eplekaka88 Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Kor finn eg den? leita over alt men ikkje nokke å finne... HJELP!!! Quest i Thives Guild...
Stifi Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 (endret) Kor finn eg den? leita over alt men ikkje nokke å finne... HJELP! Quest i Thives Guild... 8766789[/snapback] Google->Arrow of Extrication-> search->Første linken du får opp->click. Btw:" Les dette før du poster, her finner du svar! " -_- Endret 2. juni 2007 av Stifi
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Oblivion har sånne kjekke røde piler på kompasset som alltid sier hvor du skal gå. Det står også alltid i questloggen hva det neste du må gjøre er. Skulle vel ikke være så¨vanskelig, siden ingen quests i Oblivion egentlig er det..
Kahuna Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Åja, har kommet over *minst ett* quest hvor du faktisk måtte tenke litt.
Kenny Bones Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Kor finn eg den? leita over alt men ikkje nokke å finne... HJELP! Quest i Thives Guild... 8766789[/snapback] Google->Arrow of Extrication-> search->Første linken du får opp->click. Btw:" Les dette før du poster, her finner du svar! " -_- 8767040[/snapback] Hadde jo tatt deg kortere tid å faktisk poste svaret fra google enn å forklare hvordan han finner det ut selv!
Eplekaka88 Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Skrevet 6. juni 2007 Fant det ut... Men det var bare pilspissen... Gray Fox fikk den og gidd ikkje å gjere The ultimate heist... venter litt med den... Har gjort oppdraga før The Ultimate Heist...
Smirnoff Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Ultimate Heist er et ganske genialt quest i TG synes jeg. Men når du velger å ta det er jo samme det.
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Åja, har kommet over *minst ett* quest hvor du faktisk måtte tenke litt. 8792000[/snapback] Kødder? Hvilket da?
Comprade Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Det er en, husker ikke hva den het, hvor du fant en øks i en tilfeldig hule, og fikk i oppdrag å finne ut hvem som er den rettmessige eieren, og levere den til henne.
Sollid Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Jeg likte ikke The Ultimate Heist siden det var et Long Ass Hack And Slash oppdrag.
Kahuna Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Åja, har kommet over *minst ett* quest hvor du faktisk måtte tenke litt. 8792000[/snapback] Kødder? Hvilket da? 8829720[/snapback] I løpet av main quest hvor du må dekode "mythic dawn commentaries" for å finne ut hvor de har hulen sin. Nå får du vel svaret inn med teskje hvis du bare spør riktig person men du har i alle fall muligheten.
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 (endret) I løpet av main quest hvor du må dekode "mythic dawn commentaries" for å finne ut hvor de har hulen sin. 8831738[/snapback] Aah! Stemmer det ja! Hadde jo helt glemt det questet der! Men tok ikke såå lang tid å tenke det ut da, selv om det var det mest krevende jeg har vært borti i spillet. Endret 13. juni 2007 av Slettet-U4NJ3Omm
Red Frostraven Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Ja... Vi kan gjette oss til det meste -- men det hadde vært bedre dersom questene kunne blitt aktivert ved at man gjennomførte dem... Jeg hater å forstå et quest bare for å måtte "gå i fella" eller vente på "bekreftende bevis"... Men nå er vi mange minutters hestekjøring off topic...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå