Gå til innhold

Trenger hjelp med og finne den beste PvP classen

Anbefalte innlegg

Skrevet

men :hmm: skal jeg være fury warrior? dwarf fury warrior med 2 sverd ikke 2h og alle kompisene mine er fire mage, reti pala, shadow priest og holy :w00t: , det kan vell fungere bra?? :innocent:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå skriver vennen til Emil - JonasKs.

1) Holy priest kan lett bli drept, men er lvl 10 nå.. Og jeg tar bare healer 170 damage instant.

2) Lvl 14 får jeg psy. Den fearer folksa.. Så jeg har tid til å heale meg.

3) Det husker jeg ikke.. Men det kommer straks! ;)

4) Jeg sier at han skal være Warrior, så kan han være tank, men han er usikker! ;)

Sorry, vi sitter på hver våres data.. Så det ble dobbelpost! ;)

Endret av Emil-hr
Skrevet

Nei, nei.

En Warlock overlever ikke lenge i PvP. Mye HP, ja, men det hjelper ikke da du blir konstant nuka ned så fort du kommer innenfor sight.

Skrevet
Nei, nei.

En Warlock overlever ikke lenge i PvP. Mye HP, ja, men det hjelper ikke da du blir konstant nuka ned så fort du kommer innenfor sight.

8760385[/snapback]

høhøhø?

Da jeg var lvl 42 med min warlock måtte det 2-3 lvl 49 for å ta meg..

2 klarte jeg alene, den ene seduca jeg meg succubus.. Den andre feara jeg, dot dot dot, shadow bolt..

men så var jeg demonology specced med soul link da.

Skrevet

Prøv å være en warlock/shaman i arena, så straks kampen starter så er du hovedtarget og blir burna ned på MEGET kort tid selv med tons of health og armor.

Skrevet
Prøv å være en warlock/shaman i arena, så straks kampen starter så er du hovedtarget og blir burna ned på MEGET kort tid selv med tons of health og armor.

8776215[/snapback]

Jeg var på team med en rogue jeg... Da er du ikke hovedtarget, da er du eneste target :p Flaks at kompisen min er god da, for han greide seg nesten hver gang selv om jeg døde tidlig.

Skrevet

det lureste du kan gjøre er å spille en klasse en go stund og lære alt som er basic i wow på egenhånd. vil si at du aldri kommer til å få en som eier i pvp ved å lese på et forum, eller se et par pvp filmer. du får så mye unyttig informasjon om så mye rart som du egentlig ikke trenger å bry deg om på low level. en spesifikk klasse eier ikke i pvp, erfaring eier i pvp.

Skrevet
Nei, nei.

8760385[/snapback]

høhøhø?

2 klarte jeg alene, den ene seduca jeg meg succubus.. Den andre feara jeg, dot dot dot, shadow bolt..

8776169[/snapback]

Du er første target, alltid! Warlock har ingen defansive abilities og er den letteste klassen å nuke ned.

Skrevet
Nei, nei.

8760385[/snapback]

høhøhø?

8776169[/snapback]

Du er første target, alltid! Warlock har ingen defansive abilities og er den letteste klassen å nuke ned.

8779924[/snapback]

Succubus for å stoppe slemme rogues som prøver å stunne+pirke deg til døde, Felhunter stopper poly, instant HoT med Affl. Drain Life... Vi har da mye å overleve med imo.

Ikke det at jeg overlever lenge for det :whistle:

Var ved Twin Spire Towers i Zangar i går, var en hunter og 2 mages der.

Dotta alle med UA, Corr og CoA, og alle døde untatt den magen som hadde ice block. Vi kan jo ikke ha både topp dps og høy survivability samtidig.

Skrevet

Skal ikke mye erfaring til for å skjønne at en hunter nuker ned cloth lett hvis han får stå

i fred på avstand.

Skrevet
Som sagt, mange har forskjellige meninger. Vil anbefale deg å teste alle classene. Ingen kan påvirke deg bedre enn deg selv.

8757971[/snapback]

Morroklumpen.

"Teste alle klassene"?

Før man i det hele tatt kan uttale seg om en klasse må man ha vært minst oppi level 30-40 for å kunne danne seg et greit inntrykk av klassen, og hvis man skal levle 9 forskjellige klasser til 40 så er det jævlig mye jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...