Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det en syk aprilspøk?

Nope, faktisk ikke. Jeg har mer glede av å se landslaget bli knust av San Marino, enn at de slår Tyskland. Føler ikke noe tilhørighet til de suppegjøkene der. Liker ikke noen av spillerne spesielt, og Drillo-fotball er dritt underholdningsverdi.

FORREDER!!

Lenke til kommentar
FORREDER!!

 

Kall meg gjerne forræder, men jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal heie på et lag sammensatt av spillere fra mange klubber jeg misliker og hater, ala RBK, enga, Brann osv. Det er èn grunn til at jeg har heiet på Norge tidligere år, og det har vært at min favorittspiller Fredrik Strømstad spilte der. Men Gamst, Grindheim, Andresen og co kan seile sin egen sjø for min del.

 

Jeg finner det mye mer naturlig å heie på Spania, som spiller feiende flott fotball, som har flere spillere fra favorittlaget mitt i England, som generelt har fine. sympatiske fotballspillere og som faktisk gjør det fotball er til for: Underholder.

 

Men meg om det. Kritiserer ikke dere som holder med Norge, denne oppskrytte nasjonalfølelsen som "samler alle supportergrupper" osv. Gjør som dere vil.

Lenke til kommentar
FORREDER!!

 

Kall meg gjerne forræder, men jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal heie på et lag sammensatt av spillere fra mange klubber jeg misliker og hater, ala RBK, enga, Brann osv. Det er èn grunn til at jeg har heiet på Norge tidligere år, og det har vært at min favorittspiller Fredrik Strømstad spilte der. Men Gamst, Grindheim, Andresen og co kan seile sin egen sjø for min del.

Det er seriøst det dårligste argumentet noen sinne, heier på Norge fordi det er Start spillere eller Fredrik Strømstad... Det er bare teit, er en grunn til at Fredrik ikke er der, og det er fordi han er for dårlig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...