Gå til innhold

Her er juni-modellene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ha en KE850! Skal bestille en fra eBay snart. Må bare vente litt. Prisene blir billigere og jeg kan ikke bestille mens jeg er på ferie :p

Skrevet

Det selges mange Prada-er på eBay. Går minst 3 stk hver dag. Har sett at mange selger opp mot 100 stk, så hvordan LG og Prada kan slite med forsinkelse, det forstår jeg ikke :)

Skrevet

En ting er generell forsinkelse, en annen ting er forsinkelse i ikke-prioriterte land. Der er i sistnevnte vi kommer, ettersom Norge strengt tatt er et veldig lite marked ...

Gleder meg til 6110N :)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
OT: Noen som vet ca. når Z8 kommer ut?
Skrevet

Når skal dere kjøre en test av Samsung U600? Den har jo akkurat kommet i butikkene, men har bare blitt omtalt i en tidligere artikkel. Telefonen knuser jo den fra Samsung som omtales i denne artikkelen..

:hmm:

Skrevet
håper 6120 classic dukker opp snart. ventet på den siden amobil presenterte "mai-mobilene" :)

8755093[/snapback]

Jeg og, det blir trolig min nye telefon ettersom den frister mest. Det eneste jeg savner er radio...

Skrevet

S500i likner jo litt på eldre telefoner fra Sony- ericsson, så det hjelper kanskje ikke å satse på stemning, når det ikke er særlig nyskapenede design.

Ellers var det mange telefoner som kan være et vanlig syn på stranda. (kanskje) :)

Skrevet

Andre telefoner som vi kan nevne kommer i butikk denne måneden er Nokia 5700. Samt at suksê modellen til samsing U600 vil komme i rød (kanksje også gull), mest sansynelig denne måneden.

Bare noe å nevne i tillegg :)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...