Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken Bil kjører du? (Eller Mora di!)


bjaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For øyeblikket: A3 2,0TDI Q S-line, alt utstyr, 2007-modell, hatt den siden mars i fjor. Byttes i mars med en Mini Countryman SD All4, som ser slik ut:

 

 

Har lenge hatt lyst på en Cooper S, og nå er jeg keen på Cupee utgaven. Problemet er at de starter på 360k, noe som er latterlig for en bitte liten 2-seter. Hadde prisen hvert nogenlunde fair, hadde jeg kjøpt en for lenge siden.

 

 

 

Audi A4 S-liner. Har hatt den i snart 3 år og den ser like fin ut. Snart gått 50 000. Tok bildene i går, bortsett fra det med de store felgene.

Sweet Jesus :love:

 

 

Jo takk, det er ingen quattro da :(

Endret av Zonked223
Lenke til kommentar

Jeg fikk nylig lappen, så jeg får låne bilen til mamma inntil videre.

 

p0000211.jpg

Fiat Brava 1.6l bensin 103 hk. Går dugelig til å være førstebil, pluss den har servo og ABS. Stygge baklykter, men bilen fungerer så absolutt bra som førstebil.

 

Fadern kjører Volvo S80 D5 (diesel, 180hk).

volvo-s80-04.jpg

 

Har funnet bildene på internett, men fargene er akkurat de samme. Volvoen er i hvert fall etter min mening utrooolig fin.

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Håå håå, direktørbil på faren til Quote da=)

Spot on! Han er faktisk direktør. Firehjulstrekk er det på den også, noe jeg ønsker meg utrolig mye. Han sa han vurderte å kjøpe versjonen med V8 bare for å forurense mest mulig mens han enda levde. ;)

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...