Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken Bil kjører du? (Eller Mora di!)


bjaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorry men det som gjaldt blandt biler for 10-15 år siden har blitt snudd helt på hodet nå.

Det er kun noen få bilprodusenter igjen og til og med Kineserne har fått seg et anstendig bilmerke.

 

Og når det kommer til Ford hadde de værdens beste selvjusteirng av bremsesko bak.

Man kan gå gjennom hvilken som helst bil og finne løsningert som er funnet på i fylla i sene nattetimer.

Lyspærebytte anyone.

Må i dag gjøres på verksted på mange biltyper, så please stopp barnslighetene.

Endret av perpyro
Lenke til kommentar

Så du har ikke fått med deg at de har kjøpt opp Volvo?

Og hvor mange av bileierne i landet har over middels teknisk innsikt?

Som håndtverker som jobber hjemme hos privatfolk er det utrolig hvor mange som går rundt med minst 10 tommeltotter eller mere og disse blir det bare flere av for antallet som mekker bil blir bare mindre og mindre.

Lenke til kommentar

Volvo panservogn???

 

Det står en gammel Volvo 240 stasjonsvogn ved siden av min bil utafor her og den ser liten ut til sammenligning.

Dessuten har Volvo beveget seg bort fra feltvogn imaget sitt siden 90 tallet og i dag er de med på mesterskapet der poenget er å få frontlyktene så langt bakover hjulbuene som mulig.

Endret av perpyro
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man er ikke tilbakestående fordi man har hatt ford før og har brent seg på det og derfor advarer alle om hvor dårlige biler det er, (er ikke bare meg, familie og venner har også hatt ford og sier det samme som meg.)

Man er heller tilbakestående når man forsvarer spikermateriale som kommer til å svikte deg før eller siden, du får bare håpe på siden. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Man er ikke tilbakestående fordi man har hatt ford før og har brent seg på det og derfor advarer alle om hvor dårlige biler det er, (er ikke bare meg, familie og venner har også hatt ford og sier det samme som meg.)

Man er heller tilbakestående når man forsvarer spikermateriale som kommer til å svikte deg før eller siden, du får bare håpe på siden. ;)

:wallbash:

:dontgetit::roll::sleep2::mellow:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...