Gå til innhold

Forza 2 Bildetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ny bil jeg kjøpte å tulla litt med.. Fant ut når jeg kjørte at det var feil svartfarge, men gadd ikke gå inn å bytte det kun for det ene bildet.. Likte bilen godt..

 

Har ett spm, har standardmotoren fulloppgradert, men hvis jeg kjøper den andre motoren, å oggraderer den fullt, vil den yte mer enn det jeg har nå?

post-66385-1200501316_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
En ny bil jeg kjøpte å tulla litt med.. Fant ut når jeg kjørte at det var feil svartfarge, men gadd ikke gå inn å bytte det kun for det ene bildet.. Likte bilen godt..

 

Har ett spm, har standardmotoren fulloppgradert, men hvis jeg kjøper den andre motoren, å oggraderer den fullt, vil den yte mer enn det jeg har nå?

 

Det er bare å sjekke på "drivetrain" menyen eller hva den heter. trykk Y så får du frem grafene, atributtene eller statsene for bilen for de forskjellige alternativene. disse oppdaterer seg når du kjøper nye deler til bilen, så hvis du får grønne tall når du markerer den alternative motoren/drivverket, så yter den mere. hvis ikke, så yter den oppgaderte originalmotoren din mer

Lenke til kommentar
Så det.. Ble en S klasse istedenfor U.. Fikk ikke oppgradert den noe heller :( Så var litt bortkasta penger men.. Bilen er ganske rå å kjøre, anbefaler den!

 

Bare selg den oppgraderingen og gå tilbake til den gamle. Anbefaler forøvrig Porsche 997 GT3 RS til S-klasse. Den er helt fenomenal.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Litt OT: Disse skadene man ser på enkelte av bildene, må de repareres slik som i f.eks street legal? Har bestilt meg en Xbox 360 med Forza 2, og får det forhåpentligvis nå til uka :p

 

Kjører du et vanlig løp og du får skader på bilen din, så får du minuspoeng for skadene. Det vil si at premiesummen din blir lavere. Du går ikke i minus. Det laveste du kan havne på er 0. Når du tester/prøvekjører bilene dine kan du skade de så mye du vil uten at det får noen konsekvenser. Håper dette ga svar på det du lurte på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...