Gå til innhold

Forza 2 Bildetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fy feite, Koeningsegg CCGT drar på no så inni helvete. Merc CLK-GTR blir som en stusslig 911 i forhold.

 

Noen som har prøvd Ferrari FXX enda? Har ikke så mye penger å rutte med, så har bare kjøpt CCGT. :\

jeg kan sende deg en fxx i gift hvis du vil. gt: samme som på forumet her.

 

:wow:

 

*legge til* :D

Lenke til kommentar
Fy feite, Koeningsegg CCGT drar på no så inni helvete. Merc CLK-GTR blir som en stusslig 911 i forhold.

 

Noen som har prøvd Ferrari FXX enda? Har ikke så mye penger å rutte med, så har bare kjøpt CCGT. :\

jeg kan sende deg en fxx i gift hvis du vil. gt: samme som på forumet her.

 

:wow:

 

*legge til* :D

 

hva faen, når jeg prøver å gifte den står det "warning, this is an exclusive car. you are unable to gift it."

 

edit; ga deg en enzo i stedet :p det går ikke ann å gifte de bilene som man har kjøpt i tillegg..

Endret av StupidNick
Lenke til kommentar
lal, enzoen er så treig... :p

 

edit: du kan gifte meg din fxx, kjøpe en egen, så gifter jeg deg din tilbake, så gifter du den du kjøpte til meg.

 

HAX :p

haha, hvordan mener du at det skal fungere? får bare opp den feilmeldingene med en gang jeg trykker "gift"..

 

Nvm, jeg som er ute å kjøre. :/

Lenke til kommentar

Brukte en god stund på en M3 E30 som jeg kjøpte i dag med Assasins Creed motiv :D

 

Noen som er interessert i å kjøpe? Ta kontakt over PM eller Xbox Live (GT: Melkesjokoladen) og så kan vi diskutere pris der. ^^

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
72lfqtc.jpg

8a0jw9h.jpg

8ea4oba.jpg

 

Har også et par andre tøffe prosjekter som jeg vil ha klare innen kort tid, bilene vil bl.a. være Ferrari FFX, Audi R8 og Audi Quattro Sport.. Vil legge dem ut på Auction House, og la dere få mulighet til å kjøpe dem. :D

Endret av SoN Nessa
Lenke til kommentar

Noen som spiller Forza 2 jevnlig? Trenger noen som jeg kan spille med i blant, både race og drifting.. Kan gjerne være en gruppe også? Min gamertag er Melkesjokoladen.

 

En ting til, har kjøpt december car pack, road america, twin ring motegi og le mans peugoten, så jeg lurte på om september car pack er verdt å satse på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...