Gå til innhold

Halo 3 beta, irriterende ofte "bluescreen"

Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741
Skrevet

Greit nok, det er bare en beta, men er det bare meg som sliter med såkalt bluscreen allà halo 2? I hver/annenhver game jeg spiller kommer det frem en svart skjerm der det står upploading, også kommer det frem en liste over alle spillere i gamet. Jeg tror ikke det er pga. dårlig internett forbindelse siden dette aldri skjer i halo 2.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741
Skrevet

Jeg prøvde å gjøre dere oppmerksom på at jeg var klar over at dette var en beta i første linjen i min første post;) Syns bare det er rart det skal være slik i hvert/annenhvert game man spiller. Sliter alle med dette?

Skrevet

Får det noen ganger her, men ikke så ofte som annethvert game..

Kan faktisk være at hosten drar ut nettverkskabelen i et halvt sekund, så alle utenom han denne skjermen. Da kan hosten løpe rundt å drepe alle, og når alle er døde starten runden igjen.. Dette er bare noe jeg leste på bungie.net, så vet ikke om det stemmer.

Skrevet

Har opplevd både å være den eneste igjen som spiller, og være den eneste som ikke spiller. Når jeg ikke ble "kasta inn" igjen i spillet etter den stoppen, fikk jeg høre det fra lagkameratene, at jeg måtte bevege meg. Ble mange tilrop som "noob" etc :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...