Gå til innhold

Amobil.no: Mottar aldri premie etter konkurranse


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg vant for 3(!) måneder siden en konkurranse på amobil.no, hvor premien var en mobiltelefon. Jeg forstod det slik at telefonen ikke ble levert av amobil.no, men at de hadde samarbeidet med en annen webside som skulle gi meg telefonen.

 

Når jeg hadde vunnet konkurransen, kontaktet jeg dette nettstedet, og de sa at telefonen var rett rundt hjørne. Toppers tenkte jeg. Men etter en måned hadde det ikke dukket opp noen mobil. Jeg tok kontakt på nytt, og nok en gang var telefonen på vei. Jeg ventet tolmodig og ukene gikk. Ingen telefon dukket opp. Jeg har purret jevnlig, men uten resultat. Nå nesten tre måneder senere, får jeg ikke svar fra dem en gang.

 

Hva bør jeg egentlig gjøre?

 

Mvh

Christian

Endret av Christian_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ganske kjipt å få en "utdatert" telefon nå da. Har lest mange ganger opp igjennom årene at hw-nettverket har problemer med å levere premier til vinnerene. Synes de burde slå på stortrommen og gi deg en N95 som kompensasjon! Ikke gi opp ihvertfall!

Lenke til kommentar

Hehe, takk for støtten.

 

Jeg får prøve å ta kontakt med amobil en gang til. Syntes egentlig det hele virker en smule useriøst.

 

EDIT:

 

Ganske kjipt å få en "utdatert" telefon nå da. Har lest mange ganger opp igjennom årene at hw-nettverket har problemer med å levere premier til vinnerene. Synes de burde slå på stortrommen og gi deg en N95 som kompensasjon! Ikke gi opp ihvertfall!

8747590[/snapback]

 

Hehe, ja en N95 hadde gjort seg. Den er jo faktisk bedre enn N93i på video. Og jeg vant jo telefonen i en videokonkurranse ;P

 

Men, jeg er litt usikker på hvem jeg kan kontakte i amobil.no. Finner ingen mailadresse som jeg kan bruke. Har jo selvfølgelig mailadressen til "Øystein", redaktøren som tok kontakt med deg i starten. Men det virker som jeg sa over at han er bortreist. Har ikke kommet noen nyheter fra han i det siste.

Endret av Christian_
Lenke til kommentar

Hei.

Dette holder selvsagt ikke mål!

Jeg vet ikke hva som har gått galt, men vi skal ta tak i dette over helgen, så regner jeg med at alt ordner seg.

 

Beklager til deg Christian_ som sitter og venter!

 

Telefonene som går ut i konkurranser sendes som regel alltid direkte fra produsent eller lignende, så i ett eller annet ledd har noe gått galt.

Endret av hitokiri
Lenke til kommentar
Hei.

Dette holder selvsagt ikke mål!

Jeg vet ikke hva som har gått galt, men vi skal ta tak i dette over helgen, så regner jeg med at alt ordner seg.

 

Beklager til deg Christian_ som sitter og venter!

8757262[/snapback]

Tusen takk for svar :)

 

Jeg er vanligvis veldig tolmodig, men ble selvsagt litt forvirret her :p

Da er det tilbake til matteboka. Får legge dette til side til matteeksamen er fullført :)

 

Mvh

Christian

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Joho! Snakket med siden i dag, og de sa at jeg skulle få en N95 istedet! :)

 

Denne gangen skulle de gå i en butikk og kjøpe den slik at de slapp å vente på den hos en leverandør. Utrolig greit at de ordner opp på en så grei måte :)

8844017[/snapback]

 

Flott gjort av Amobil, bra det løser seg. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...