Gå til innhold

Dave Mustaine har blitt kristen!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234
Legg til at man får religiøse opplevelser av LSD.

 

Og religion er opium for folket.

 

I USA er de kriminelle oftere religiøs enn de ikke-kriminelle -- dette gjelder også narkotikahandlere.

 

Religion og dop går hånd i hånd!

8752617[/snapback]

den var litt drøy...

 

 

men at dave mustaine har funnet ut at han får hjelp av å være kristen så er jo det flott. vi kan liksom ikke ta brødet fra en fattig unge i afrika fordi det inneholder for mye karbohydrat og si at ungen må finne seg noe annet å leve på.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men at dave mustaine har funnet ut at han får hjelp av å være kristen så er jo det flott. vi kan liksom ikke ta brødet fra en fattig unge i afrika fordi det inneholder for mye karbohydrat og si at ungen må finne seg noe annet å leve på.

8752837[/snapback]

Barnet i Afrika trenger karbohydrater, mens Davey kan finne den samme trøsten i hva som helst annet.

 

Å bli kristen av en problemstilling er litt rart for min del, synes jeg. Her sitter jeg, en helfrelst ateist, og om en av vennene min tar livet av seg, har jeg ingen gud å snu meg til.

 

Damn! Religion 1 - Atheism 567456754967895678945645

Endret av Okstad
Lenke til kommentar

Halloen! Jeg henger egentlig på tråden om JEsus eksisterer eller ikke => https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=677105. HAr ikke mulighet til å følge opp alle tråder her, så hvis du har noen spørsmål eller kommentarer til det jeg skriver, gjerne post det der. Kommer ikke til å lese svar til denne tråden

 

 

Jeg tror mange her har misforstått hva det vil si å være kristen, og hva det vil si å være frelst. Det høres ut som om det er det største ondet som finnes, og lurer egentlig på hvordan dere har kommet til slike konklusjoner

 

Ikke vet jeg hvem fyren Dave er heller, men jeg synes alle kan få ha forskjellige meninger og religiøse standpunkt.

 

Statistikken til andre1983 har vi tatt før, så den tar jeg ikke særlig høytidelig

 

 

Hvis en er kristen, er dette faktisk positivt. Det gjør at en ønsker å følge ting som JEsus har sagt, la meg komme med noen eksempler:

 

Matt 5, 43-48: "Dere har hørt det er sagt: ' Du skal elske din neste og hate din fiende.' 44 Men jeg sier dere: Elsk deres fiender, *velsign dem som forbanner dere, gjør godt mot dem som hater dere,† og be for dem som *krenker dere og† forfølger dere. 45 Slik kan dere være barn av deres Far i himmelen. For han lar sin sol gå opp over onde og gode og lar det regne over rettferdige og urettferdige. 46 Om dere elsker dem som elsker dere, er det noe å lønne dere for? Gjør ikke tollerne det samme? 47 Og om dere hilser vennlig på deres egne, er det noe storartet? Gjør ikke hedningene det samme? 48 Vær da fullkomne slik deres himmelske Far er fullkommen."

 

Matt 5,38-42: "Dere har hørt det er sagt: ' Øye for øye og tann for tann.' 39 Men jeg sier dere: Sett dere ikke til motverge mot den som gjør ondt mot dere. Om noen slår deg på høyre kinn, så vend også det andre til. 40 Vil noen saksøke deg og ta skjorten din, så la ham få kappen også. 41 Om noen tvinger deg til å følge med én mil, så gå to med ham. 42 Gi til den som ber deg, og vend ikke ryggen til den som vil låne av deg."

 

 

Ikke prøv å innbill meg at dette er negativt

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Halloen! Jeg henger egentlig på tråden om JEsus eksisterer eller ikke => https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=677105. HAr ikke mulighet til å følge opp alle tråder her, så hvis du har noen spørsmål eller kommentarer til det jeg skriver, gjerne post det der. Kommer ikke til å lese svar til denne tråden

 

 

Jeg tror mange her har misforstått hva det vil si å være kristen, og hva det vil si å være frelst. Det høres ut som om det er det største ondet som finnes, og lurer egentlig på hvordan dere har kommet til slike konklusjoner

 

Ikke vet jeg hvem fyren Dave er heller, men jeg synes alle kan få ha forskjellige meninger og religiøse standpunkt.

 

Statistikken til andre1983 har vi tatt før, så den tar jeg ikke særlig høytidelig

 

 

Hvis en er kristen, er dette faktisk positivt. Det gjør at en ønsker å følge ting som JEsus har sagt, la meg komme med noen eksempler:

 

Matt 5, 43-48: "Dere har hørt det er sagt: ' Du skal elske din neste og hate din fiende.' 44 Men jeg sier dere: Elsk deres fiender, *velsign dem som forbanner dere, gjør godt mot dem som hater dere,† og be for dem som *krenker dere og† forfølger dere. 45 Slik kan dere være barn av deres Far i himmelen. For han lar sin sol gå opp over onde og gode og lar det regne over rettferdige og urettferdige. 46 Om dere elsker dem som elsker dere, er det noe å lønne dere for? Gjør ikke tollerne det samme? 47 Og om dere hilser vennlig på deres egne, er det noe storartet? Gjør ikke hedningene det samme? 48 Vær da fullkomne slik deres himmelske Far er fullkommen."

 

Matt 5,38-42: "Dere har hørt det er sagt: ' Øye for øye og  tann for tann.' 39 Men jeg sier dere: Sett dere ikke til motverge mot den som gjør ondt mot dere. Om noen slår deg på høyre kinn, så vend også det andre til. 40 Vil noen saksøke deg og ta skjorten din, så la ham få kappen også. 41 Om noen tvinger deg til å følge med én mil, så gå to med ham. 42 Gi til den som ber deg, og vend ikke ryggen til den som vil låne av deg."

 

 

Ikke prøv å innbill meg at dette er negativt

8766507[/snapback]

 

Ville det hjulpet mot Hitler?

 

Ja eller nei?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...