Gå til innhold

Browser baserte spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er lett for meg, jeg startet å spille online på slike tekstspill...men mine valg er litt eldre. Noen kan være borte etter lengre tid.

Planetarion (orginalt norsk faktisk) (1 hendelse i timen tror jeg)

Galactic-Quest (1 hendelse i minuttet)

Knight of the round table (boksespill!, ja du leste riktig, i tekstformat)

Empire Quest (Dessverre borte, var kjempekult :( )

Vampires! http://quiz.ravenblack.net/blood.pl?biter=

Likte aldri det så godt, men det er et browser spill det også.

Ellers er dette et kult flash spill hvis jeg ikke husker feil:

http://www.xgenstudios.com/play/castle

Hvor lenge kan DU forsvare slottet? :)

Dette spillet her fikk visst prisen min for noe av det rareste...

http://homokaasu.org/killeveryone/

Tok 6 år å spille en runde, tror få var med hele veien for å si det slik.

Endret av Atomics
Skrevet

Hmm, dette ga meg minner igjen, spilte Defend your Castle, kom til 10 brett før jeg tapte, fikk 3500hp på Slottet mitt, men det hjalp meg ikke der.

Skrevet

Takk for forslagene, men synes ikke de ligge helt i samme gate som travian. :!:

Tenkte mer på langvarige og strategiske.

Spilte planetarion den gang det var gratis, før 2003 eller noe sånt.

Va gøy.

• 3 uker senere...
Skrevet

tribal wars er relativt likt travian, men det skjer mye mer og du "Kommer i gang" vanvittig mye kjappere (tar vel faktisk nesten en mnd før du i det hele tatt får bygd en barracks i travian, i tribal wars tar det 3-4 dager, alt etter hvor lang newbie protection varer)

bulfleet er et ok spill, veldig engrish translations overalt though

så har du også unification wars, det er litt annerledes enn de standard strategispilla, du sparer opp "turns", og så kan du bruke turns instantly. Det tar ikke lang tid før du får hver turn, og du har også en maksgrense på hvor mange du kan ha, alt etter hvilken game speed du spiller. Om du spiller" real time" versjonen får du en turn hvert 20. sekund, og du kan maks ha 30 turns, hvor "daily" har maks 200 turns og du får en turn hvert 5. minutt

Sist men ikke minst, ferion er lett det mest avanserte og kompliserte browser strategi mmo'et og det er basert like mye på evner som hvor mye fritid du har, hvorpå så og si samtlige andre browser spill er KUN basert på hvor mye fritid du har. Ferion er et sci-fi strategispill, du tar over planeter, forsker ut teknologier, etc. Det startes nye runder, "arenaer" ganske ofte. 1 time mellom hver turn/tick. På veteran arenaer er det 3 timer mellom hver tick, noe som betyr at selv casual gamers kan få med seg det aller meste av turns og spillet blir hovedsaklig skill-basert

Jeg har spilt alle disse overstående spillene, og travian, og de er alle lett bedre enn travian. travian tror jeg er et av de mest råtne browser-mmo spilla jeg har spilt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...