Gå til innhold

kabinett med strøm til server billigt


Anbefalte innlegg

Hei skal til å oppgrader min gammle pc

i mitt nåverende Stacker cabinett med Hyper R580w

 

å så vill jeg bruke dei gammle delene til en server pc,

å må derfør ha meg et billigt kabinett til.

 

 

det som jeg kommer til å bruke til server pc er

 

HK: K8N Diamond Plus

 

Ram: Geil 400Mhz dual

Prossesor : AMD 4000+

 

holder da dette kabinettet?

 

ser at på heime sida anbefaler dei 450w..

 

vill helst ikke bruke mye peng på¨kabinettet å vill helst bestille det fra komplett eller PSdata siden jeg kommer til å bestille dei nye delene fra en av dei to plassane

 

Pc kommer til å vere kobla opp i et nettverk å stå på nette med Torrent program gåande å en FTP

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilket kabinett du kjøper har veldig liten betydning for serveren da, men hvis den skal stå på en plass med mye støv bør du vurdere å kjøpe støvfilter. Også sørge for at kabinettet har god luftgjennomstrømmning, siden den skal stå på hele tiden. Hvor stor strømforsyningen skal være kommer jo an på delene. Hvor mange harddisker skal stå i maskinen skal det kjøres et skjermkort?

 

Her har du en kalkulator som kalulerer hvor mange watt du trenger basert på delene i PC'en. PSU calculator

Endret av alec1
Lenke til kommentar
Hvilket kabinett du kjøper har veldig liten betydning for serveren da, men hvis den skal stå på en plass med mye støv bør du vurdere å kjøpe støvfilter. Også sørge for at kabinettet har god luftgjennomstrømmning, siden den skal stå på hele tiden. Hvor stor strømforsyningen skal være kommer jo an på delene. Hvor mange harddisker skal stå i maskinen skal det kjøres et skjermkort?

 

Her har du en kalkulator som kalulerer hvor mange watt du trenger basert på delene i PC'en. PSU calculator

8724139[/snapback]

 

hey ok takk for linken ser ut til at det vill gå greit

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...