Gå til innhold

Hvilken Smilie hater du mest og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:wee:

Ingen over, ingen ved siden av.

Et pluss er også at som standard i invision er det "^_^" som er "smileykoden" for å få den smiley'en.

Skrevet

Liker: :thumbup::thumbdown::w00t::whistle::hmm::ermm::dontgetit:

:hm::innocent:

Liker ikke: :ph34r: Hva betyr den??

:ohmy: Ser han en pen dame, eller er han overrasket?

:p Greier ikke slutte å bruke denne på msn..

:dremel: Hva holder han??

:wow::devil::mrgreen::shrug::woot::evil::angry::sick::omg::green::eek: er alle pyton!

Skrevet

:shrug: er vel ganske langt nede på listen min. Men jeg så gjennom lista, og det var faktisk ikke så ille. ^^ Egentlig ganske enig med Tanya.

:mrgreen::green::wallbash: kan gi en ganske artig effekt når de brukes riktig. :mrgreen:

Skrevet

Liker ikke: :rofl:

Forbinder den med noen, og forbinder den med sarkasme.

Pluss vi har denne. :!:

:shrug: Denne er litt stygg,,, enkelt og greit.

Men har egentlig ikke imot noen smilies, kommer bare helt an på hva sammenheng de brukes i. :hmm:

Skrevet

De jeg liker:

:ph34r: "I just pwned you."

:cool: "Se hva jeg har."

:angry: "Å så sinna."

:omg: "EN PUPP, WÆÆÆÆÅÅOOU"

De jeg fordrar:

:hm: "Se hva tannlegen gjorde med meg."

:thumbs: - Den er stor.

:thumbup: - Den er også stor.

:thumbdown: *Gledesdreper*

:devil:

:shrug:

:woot:

:love:

:evil: Blir han rompekjørt eller?

Gjest medlem-105082
Skrevet

Hater seriøst denne: :scared:

Skrevet (endret)
Enkelte smileyer har en skjult agenda, det liker jeg ikke. Særlig  ;) har det med å brukes til hovering, brukeren kunne like gjerne avsluttet setning med "skjønner du vel, lille venn". Den streiteste av de alle,  :) , som startet som en spøkemarkør, har gått via vennlighetsindikator til å brukes av mange som en slags avvepnende "selv om dette innlegget egentlig er veldig krast og veldig bombastisk, har du ikke lov til å bli sur når jeg avslutter med et kosesmil."  :) Gjør meg stadig forbanna.

:nei: føkker bare opp stemninga. 

:roll: brukt riktig er ærlig, men kan bidra til å gjøre en tråd ganske muggen. 

:rofl: kunne vært bra hvis den ikke var så feilproporsjonert i forhold til de andre smileyene. Den burde sett ut som  :)  med latterkrampe, men gjør det ikke.  

:green:  :shrug:  :woot: : Hva disse har å gjøre i repertoaret skjønner jeg ikke. De bryter med de smukke linjene til resten. Du hadde ikke fått lov til å bygge en  :mrgreen: i et nabolag av  :D hvis jeg var i etaten.

8723241[/snapback]

Geir :)

Du er ikke den eneste som synes det. TWFA avslutter sine innlegg veldig ofte med eksemplet ovenfor.

Endret av SpecialForce
Skrevet
Enkelte smileyer har en skjult agenda, det liker jeg ikke. Særlig  ;) har det med å brukes til hovering, brukeren kunne like gjerne avsluttet setning med "skjønner du vel, lille venn". Den streiteste av de alle,  :) , som startet som en spøkemarkør, har gått via vennlighetsindikator til å brukes av mange som en slags avvepnende "selv om dette innlegget egentlig er veldig krast og veldig bombastisk, har du ikke lov til å bli sur når jeg avslutter med et kosesmil."  :) Gjør meg stadig forbanna.

:nei: føkker bare opp stemninga. 

:roll: brukt riktig er ærlig, men kan bidra til å gjøre en tråd ganske muggen. 

:rofl: kunne vært bra hvis den ikke var så feilproporsjonert i forhold til de andre smileyene. Den burde sett ut som  :)  med latterkrampe, men gjør det ikke. 

:green:  :shrug:  :woot: : Hva disse har å gjøre i repertoaret skjønner jeg ikke. De bryter med de smukke linjene til resten. Du hadde ikke fått lov til å bygge en  :mrgreen: i et nabolag av  :D hvis jeg var i etaten.

8723241[/snapback]

Denne mannen sparte meg for fem minutter. Kudos til han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...