Gå til innhold

Kvinnefotball - hva i helsike?


fakey

Anbefalte innlegg

Fotball yter heller ingen rettferdighet her for kvinner, som feks i håndball.

8707768[/snapback]

Hvilke fordeler har Kvinner kontra menn i håndball?

8750428[/snapback]

Det blir nok feil å si at kvinner har fordeler vs menn, men nivået på kvinnelige og mannlige håndball spillere er mer det samme enn i fotball.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det blir nok feil å si at kvinner har fordeler vs menn, men nivået på kvinnelige og mannlige håndball spillere er mer det samme enn i fotball.

8751531[/snapback]

Sjelden jeg ser på hand(s)ball, men nivåforskjellen mellom jente og guttehåndball er veldig stor. Vil si det er omtrent like stor forskjell som i fotball, faktisk
Lenke til kommentar

Feilpost! Damefotball er ikke fotball, kanskje Off Topic-Baren hadde passet? :p

 

Nei men tja. Syns det er så rart at de "krever" at vi skal se på de "spille" jeg da. For jeg husker noen år tilbake da det bare var 2-3000 personer på en landskamp i damefotball, og dette mente de var helt horribelt. Men i forhold til hva de presterer så er det ikke over 1. divisjon herrespill, og de har opp mot dette antall tilskuere. Kan da svare med, ja men det er landskamp. Men gjør det at det er en landskamp til at spillet blir noe bedre?

 

Så en film/dokumentar på tv for noen dager siden som tok opp fotball, og da også damefotball. Med bla John Cleese. Tror den het fotball factory eller no? kan det stemme? vil jeg i så fall se igjen, for jeg fikk ikke med meg alt..

 

Uff, dette ble et uendelig dårlig innspill, det å skrive i frustrasjon er ikke min sterke side.

Lenke til kommentar
Men i forhold til hva de presterer så er det ikke over 1. divisjon herrespill.

8751821[/snapback]

What? Jeg vil nok anta at de fleste 13-14-15 åringer som spiller fotball seriøst holder nivået til kvinnelandslaget.

 

Så dere Norge - Finland istad? Bente Nordby eller hva hun heter glapp ballen fra fast grep og det var en kolossal tabbe som endte i mål for finland. Etter kampen hevdet hun at det ikke var en keepertabbe fordi det ikke var unormalt å miste ballen når en er i lufta og skal ta imot og blir dyttet. Jeg kan ikke se at den Finske jenta var nær henne i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Likevel så ligger min spilleforståelse mange mil foran kvinneofotballen.

8761482[/snapback]

På banen eller i sofaen? :p

8763124[/snapback]

 

Sofaen vel. Men jeg husker den tida jeg spelte fotball. Hadde ikke fysikk, kondis eller ballkontroll i det hele tatt. Spilleforståelse, det hadde jeg faktisk. :)

Endret av Olumvolum
Lenke til kommentar
De kan hvis de vil tror nå jeg :)

Anbefaler dere å se dette klippet av

, hun er sykt god!

8767922[/snapback]

 

Flott dame, hadde det bare vært et par(eller en er nok for meg) slike spillere på banen hver kamp så hadde jeg kanskje likt å se på kvinnefotball...

 

Nå skal det også nevnes at hun ser så god ut fordi de andre jentene suger, selvsagt.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...