Gå til innhold

Twisted Wishes Tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, men du laster det ned via et mobil-modem. Fordi mobilen din er en Siemens MC60, støtter den ikke 3G så da må det gå via GPRS som kan komme opp i maks 28,8kb/s så da rekker du ikke å se filmene. Fordi du bruker TalkMore, koster det 8kr pr. mb du laster ned, som blir 8 000kr per gb som blir ca 64 000kr for en DVD film på 8gb. Med tanke på hvor mange tusen tilmer som finns i dag, kommer det til å koste flere millioner å laste ned alle. :)

Ønsker meg et paintballgevær.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Grattis med at du har fått karakterene! Men, øhm. Det høyeste tallet på arket er 3.

Ønsker meg noe.

Endret av TSP
Skrevet
Ok, men du laster det ned via et mobil-modem. Fordi mobilen din er en Siemens MC60, støtter den ikke 3G så da må det gå via GPRS som kan komme opp i maks 28,8kb/s så da rekker du ikke å se filmene. Fordi du bruker TalkMore, koster det 8kr pr. mb du laster ned, som blir 8 000kr per gb som blir ca 64 000kr for en DVD film på 8gb. Med tanke på hvor mange tusen tilmer som finns i dag, kommer det til å koste flere millioner å laste ned alle. :)

Ønsker meg et paintballgevær.

8901825[/snapback]

Må du ødelegge tråden? :tease:

Skrevet (endret)
Du har ikke noe mer klissete på bordet, isteden er det i håret

Jeg vil inn

8903757[/snapback]

Du får inn, men du får ikke ut igjen

Jeg ønsker meg mat nå!

Endret av Markusll
Skrevet

Du får nye batterier i fjerkontrollen som ikke er brukt, men de eksploderer når du skal sette dem inn så du får batterisyre i fjeset dit...

Jeg ønsker at jeg hadde noe å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...