Gå til innhold

Twisted Wishes Tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet
Du fikk en linjal.. Men jeg knakk den da jeg kom hjem fra Sibir!

Vil hjem!

8811077[/snapback]

Oppfylt, men i det du kommer hjem, står huset deres i full fyr.

Jeg ønsker meg litt kjølig vind.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får en kjølig bris, tett etterfulgt av regn, som igjen følges av snøstorm, og deretter en helsikkes orkan.

Jeg vil ha en 5 meters jack-jack.

Skrevet

Du får de felgene dine, men de er usentrerte, kantkjørte og malingen har flasset av.. Det er bare en bolt, så de passer ikke til bilen din heller

Jeg ønsker meg en boks med red bull

Skrevet

Du får en boks med red bull. Boksen er uvanlig stor, noe som forklares når en rød okse bryter forpakningen innenifra og stanger deg ihjel.

Jeg ønsker meg en konstant romtemperatur på 19 grader celsius nå i hele sommer på rommet mitt :)

Skrevet

Du får det, men de blir så lang at du ikke vil at det skal være lengre dager lengre...

Jeg ønsker at jeg hadde lappen :D

Skrevet

Du får den, men kommer som første bil på ved en ulykke, kjører videre, blir tatt og mister deretter lappen på livstid.

Jeg ønsker meg en sydentur.

Skrevet

Du får sydenturen, men piloten er full og flyr til Antarktis. Du tilbringer resten av sommeren der! :!:

Jeg ønsker at rommet mitt er ryddet når jeg våkner i morgen!

Skrevet

Rommet er ryddet, men du er blitt teleportert til et totalt ukjent rom på et totalt ukjent sted.

Ønsker at rommet mitt kan blir pusset opp.

Skrevet

Du får en pizza med fyll du absolutt du ikke liker

Jeg ønsker meg at folk ikke ønsker seg de samme tingene hele tiden som for eks. en pizza, en cola eller lappen osv...

Skrevet

Du får det men du mister det i bakken og det knuser

Jeg ønsker at jeg mister ønske mitt i bakken så det knuser og ingen fikser det så jeg ikke har glede av det. Og det er ikke noen personer som fikser det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...