Gå til innhold

Twisted Wishes Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Siste ordet kommer opp igjen men du blir sent på ferie ... for alltid o.O

Jeg ønsker at gta iv kommer til den datoen det egentlig skulle, uten at spillet er noe dårliger og at jeg får det sent på døren med politi eskorte

Endret av Eivicious
Skrevet

Det er ingenting som heter brett med brus (ikke på min dialekt) så du får bare et plastbrett med en tegning av en colaboks!

(kasse med brus)

Jeg vil ha en liten hund *voff voff voff voff* !

Skrevet

joda, du fikk den bikkja di. Men det viste seg etterhvert at den hadde Rabies og smittet sykdommen over til deg.

Jeg vil ha et eget fly og flystrekke uttafor huset mitt.

Skrevet

Du får billig drit, som knuser når du lander flyet, flyet går i tusen knas, du går i tusen knas og flystripen går i tusen knas! :)

Jeg vil ha en Lamborghini Murciélago! NÅ!! :mad: (Må være bortskjemt for å kunne få de tingene man ønsker seg)

Skrevet (endret)
Det er ingenting som heter brett med brus (ikke på min dialekt) så du får bare et plastbrett med en tegning av en colaboks!

(kasse med brus)

9305526[/snapback]

Sorry viss du ikkje skjønte.

Brett med Fanta:

post-125541-1187439175_thumb.jpg

Endret av Mr. Sviker
Skrevet

Du får et brett med fanta som på bildet ovenfor. Men det er dekket av radioaktivt avfall og du dør 20 år senere av forurensningen som ga deg en ukjent sykdom som gjør at beina i kroppen din imploderer.

Jeg vil ha meg en HOTAS Cougar joystick til pc.

Skrevet

Du liker sitronsaft, og vet at det er surt, så du tenker: "jo surere jo bedre!", og tømmer innpå med svovelsyre...

Jeg ønsker at grandisen i ovnen skal bli ferdig NÅ!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...