Kontorstol Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 (endret) Ahh, bra demo Jeg måtte bare laga en gameplay http://www.youtube.com/watch?v=r0NSdfvrbW0 Endret 28. mai 2007 av Kontorstol
Terje92 Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Sliter med å finne den tredje dingsbomsen... Tror det er meningen at jeg skal dra til høyre her... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Kontorstol Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 (endret) Jeg sitter fast her...Hvordan kommer jeg meg ocer? Edit: Btw, hvorfor lagger det ikke når jeg har så lag fps? (Alt på fullt unntatt AA) Endret 28. mai 2007 av Kontorstol
TCi Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Skrevet 28. mai 2007 (endret) Sliter med å finne den tredje dingsbomsen... Tror det er meningen at jeg skal dra til høyre her... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8722584[/snapback] Tror ikke det er meningen at du skal finne den tredje delen før senere i spillet. Altså demoen varer ikke så lenge. Jeg har lett så og si overalt og ikke funnet den. Regner med at den skal brukes til å åpne inngangen gjennom fossen. Jeg sitter fast her...Hvordan kommer jeg meg ocer? Du springer rett fram og hopper på plattformen som går skrått nedover. Når du sklir nedover hopper du før du kommer til enden. Så vil Lara gripe tak i veggen. edit: Når det gjelder FPS så er det nok til å få spillet til å gå greit. 30fps er rundt det laveste før du vil merke det hakker. Siden det også er et veldig rolig spill vil du heller ikke merke det. Endret 28. mai 2007 av TCi
PsychoDevil98 Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Det med next-gen innhold eller ikke: jeg synes grafikken ligner Legends sitt next-gen innhold. Ytelsen er meget bra, i sammenlikning med Legends,
Terje92 Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Sliter med å finne den tredje dingsbomsen... Tror det er meningen at jeg skal dra til høyre her... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8722584[/snapback] Tror ikke det er meningen at du skal finne den tredje delen før senere i spillet. Altså demoen varer ikke så lenge. Jeg har lett så og si overalt og ikke funnet den. Regner med at den skal brukes til å åpne inngangen gjennom fossen. Jeg sitter fast her...Hvordan kommer jeg meg ocer? Du springer rett fram og hopper på plattformen som går skrått nedover. Når du sklir nedover hopper du før du kommer til enden. Så vil Lara gripe tak i veggen. edit: Når det gjelder FPS så er det nok til å få spillet til å gå greit. 30fps er rundt det laveste før du vil merke det hakker. Siden det også er et veldig rolig spill vil du heller ikke merke det. 8723030[/snapback] Er en switch som åpner den...
Kontorstol Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Da runnet jeg demoen Kommer med enda en video snart
leifeinar Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 noen som vet et sted mod ok ned hastiget på demoen?
Kontorstol Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 (endret) noen som vet et sted mod ok ned hastiget på demoen? 8723334[/snapback] Gamershell..På Ireland serveren hadde jeg ca 150kb/s Gikk ganske fort Ny video http://www.youtube.com/watch?v=TkPLupmD-qg Endret 28. mai 2007 av Kontorstol
Luigi360 Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Hvordan i huleste gjør man ting i sakte film? sliter med boss... se på dette klippet på slutten av den.. ca 02:55 Youtube
Happytreeangi Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Til deg som spurte om en raskere plass å laste ned spille så gikk jeg på TR:A sin offesielle side og lasta det ned, det er .exe så det går ihvertfall litt fortere, skulle ønske jeg fant en side med demoen som torrent men jeg er på 70% nå, ååhh gleder meg :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå