Gå til innhold

Samling av bilder til Gta 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Artig å tenke på det første GTA spillet til ps2. Der trærne var 2 "X" sett ovenifra som du kunne kjøre rett igjennom :p

8697150[/snapback]

Det var faktisk til PS1. :)

 

Vakre bilete, spent på korleis dei vil sjå ut i bevegelse, korleis bilar oppfører seg og den slags.

8698217[/snapback]

 

 

 

GTA 3 var først til ps2! Og der kunne du bare trykke select noen ganger så så du ham ovenfra:P

Lenke til kommentar
To nye bilder:

 

013cd3.th.jpg

 

014um4.th.jpg

 

Rett etter at dette ble postet, så sjekket jeg linken i første post og fant dem der. Uansett, nå kan dere se dem her. :mrgreen:

8958976[/snapback]

 

 

Mye diskusjon om dette her på gtaforums.com :hmm:

De fleste synes grafikken i bildene suger, jeg vet ikke helt hva jeg skal si...., er sikkert bare en tidlig-fase bilder.....

 

 

interessant d andre bildet der han sannsyenligvis raner en bank...

Lenke til kommentar

Ser jo ikke dårlig ut dette da. Husk at det ikke er noe loading i spillet da. Går man inn i en bygning, så loades det ikke. Noe som gjør at enkelte textures osv sikkert må nedskaleres. Er jo en balansegang der.

Synes nærbildet av Niko i bilen så bra nok ut. Bare hånda som så litt rar ut og kanskje håret. Men herregud da, dette er jo flisespikkeri! Husk at vi får Euphoria Engine! :dremel:

Lenke til kommentar
013cd3.th.jpg

 

Ganske skuff dette bildet her, med overgangen mellom branntrappen og veggen på huset.. Men det er enda en stund til spillet kommer ut, og finpussingen er noe r*n er kjent for å fikse på til slutt..

 

på samme bildet: Hva er dealen med tommelen hans? Og i tillegg ser det ut som om separerte fingre er en ting de likevel ikke har med :/

Endret av Eremal
Lenke til kommentar
Ganske skuff dette bildet her, med overgangen mellom branntrappen og veggen på huset..

Noe sier meg at bildet er tatt en tur i noe redigerings-opplegg etterpå, og det kan være litt derfor.

 

Men det er enda en stund til spillet kommer ut, og finpussingen er noe r*n er kjent for å fikse på til slutt..

Som alle andre spillprodusenter...

 

på samme bildet: Hva er dealen med tommelen hans?

Og i tillegg ser det ut som om separerte fingre er en ting de likevel ikke har med :/

Separerte fingre har de med jo... se på "gangsteren" i bakgrunnen.

+ AT alle som har sett demoen av spillet sier det ser nydelig ut og fingrene beveger seg hver for seg.

 

 

Men så må nå alle for guds skyld huske at GTA ikke er ett spill for grafikkhorene, det har det aldri vært!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...