Gå til innhold

Samling av bilder til Gta 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grunnen er fordi denne gangen er du i "NY byen". Hvor mange fly er det du ser som flyr mellom skyskraperene. (UNTATT ja 11.9)

 

Du får vel ingen ting for det i denne settingen, så lenge du kan bruke Helikopter så er jeg fornøyd. Dere husker vel "Army helikopteret i SA" ;) kan bli helvetes gøy det hvis dem legger til noe slikt

Lenke til kommentar
Egentlig ikke.. GTA har nok negativ oppmerksomhet som det er. De fleste burde forstå at det ikke hadde vert riktig om de gjor det! Selv om du personlig mener noe annet!

8723897[/snapback]

 

Feil. Rockstar gir blanke i "negativ oppmerksomhet", noe de viser gang på gang, med å komme med stadig voldeligere spill. Manhunt var et hysterisk kontroversielt spill (samt ganske så dårlig), og likevel kommer de nå med en 2'er, som de lover skal bli enda voldeligere. De vinner den ene rettsaken etter den andre, og dumme advokater og tjukke mødre med morder-sønner går furtende tilbake til de stygge leilighetene sine. Det eneste "nederlaget" som Rockstar hadde, var Hot Coffee, som på en eller annen dum måte brøt med ESRB og USA sine lover. Dette endret de på, og voilà, alt er greit igjen.

 

Grunnen til at flyene ikke er med, er vel rett og slett fordi vi ikke trenger dem. San Andreas var massivt stort. Der trengte man fly, da det tok minutter å komme seg fra den ene siden av verdenen, til den andre. GTA4 vil bli lite i forhold. På den tiden man kommer fra den ene siden til den andre med fly i SA, kommer man fra den ene siden til den andre med bil i GTA4. Man vil bare trenge luftbårne kjøretøy for å f.eks. komme seg vekk fra politiet, reise raskt fra den ene siden til den andre siden av byen, etc. Til slikt trenger man bare helikopter. Jeg kan se for meg at vi får en god del "parodier" på 9/11 i GTA4. De vil ikke gjøre det på en måte som håner de falne menneskene, men 9/11 vil vi garantert få se i GTA4, direkte eller indirekte.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Hadde det godt an å voldta små unger som sitter i barnevogn, betyr ikke det at det er en bra "negativ oppmerksomhet". Voldelige spill er noe helt annet en spill som ripper opp i ting som sitter dypt inne hos folk. Manhunt var brutalt ja ikke noe tvil om det, men det var også Postal (egentlig verre syns jeg) som også får en oppfølger nå! Det er noe helt annet..

Hva tror du folk som enda sørger hadde sagt da 1000vis av filmer med fly som braker inn i bygninger midt i NY hadde dukket opp på youtube?

 

Men men, jeg sitter ikke på noe inside info om dette.. Men vil tro det var en av faktorene da de tok den avgjørelsen! Vice City som garantert er mye mindre en GTA 4 hadde det lille dodo flyet! Hadde vi bruk for det? Nope..

 

Jeg personlig bryr meg svært lite. Jeg ser egentlig på det som et lite tap i form av frihetsfølelse. Men gleder meg som en liten gutt på julaften til dette spillet uansett!

Lenke til kommentar

Noen Nye Bilder:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

Eller de er vel kanskje gamle? De er fra 24 mai :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...