Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan bryter du isen?


Anbefalte innlegg

Jeg har brukt "Pokker... Nå tok alle de våkne hjernecellene fellesferie, og det er din skyld!" med ganske stort hell.

Den er humoristisk, du viser selvironi og du kaster ballen over til henne ved å si at det er hennes skyld.

Vær dog forberedt på at du kan få "Min skyld? Hvordan det?" i retur og planlegg et svar ut ifra det.

8696643[/snapback]

 

 

Perfect! Den der stjeler jeg av deg btw!;)

 

Pick-Up-Artist

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Les førstepost.

 

Enten du er på date eller bare snakker med en fremmed jente/gutt du er interisert i.

8692380[/snapback]

8696917[/snapback]

Usj, da er jo mine litt kjedelige ja. Leste ikke de siste ordene av trådstarter sin setning, så jeg trodde det gjaldt vanlige samtaler også.

 

Forekommer det alt for mange pinlige stillheter når du snakker med en/ei du er interessert i har du gjort noe feil :p Men da er det viktigere å satse på humor og originalitet, ja.

Lenke til kommentar

Kunne ikke alle jenter være som deg? Jeg tror ikke mange gutter hadde klaget om jentene foreslo å hoppe rett på action =] Ja takk til en verden hvor jentene går rundt og er konstant tente :wee:

 

Men sånn on-topic så er det smart å bruke skitne knep for å legge skylda over på den du er interessert i for tausheten, da vil han/hun føle seg ansvarlig for å ta affære. Bare se på det PUA/Raven-heart skriver^^.

Lenke til kommentar
Ja takk til en verden hvor jentene går rundt og er konstant tente :wee:

 

 

Lyst til å høre en hemmelighet? ;)

 

Verden er allerede sånn! Jenter er faktisk like glad, om ikke mer glad i sex enn menn. Men kvinner blir konstant bedømt for sin seksualitet, og dermed holder det tilbake. Jenter er eksperter på å undertrykke sine lyster.

 

Pick-Up-Artist

Lenke til kommentar
Bløffmaker^^. Man må lure frem følelsene dems, ettersom de har blitt undertrykt så lenge. Lokkemidler og list må til for å tenne en kvinne, ikke si at en hvilken som helst mann kan gå og si "skal vi pule?" så er det gode sjanser for at jenta sier ja.

8703400[/snapback]

 

... Altså, en jente er like glad i sex som en mann, om ikke mer.

 

Men du er vel også bekjent med det faktum at en jentet blir konstant bedømt for sin seksualitet, og samfunnet skal ha det til at kvinnelig seksualitet er noe negativt osv...

Lokkemidler må ikke til for å lure fram en jentes FØLELSER, men å Få de til å gi slipp på den undertrykkelsen!

 

TRO MEG, og det kan sikkert samtlig av jentene her inne bekrefte, jenter er like glad i sex som menn!

 

;)

 

Forskjellen er at jentene kan gå til menn og si "Skal vi pule" og de sier ja. Mens jenter får slike "Forespursler" (I andre former og varianter så klart) daglig.

Hvis en jente knuller en av 10 000 menn som prøver seg på henne, vil hun fremdeles ha hatt mer sex enn en gjennomsnittskar.

Endret av PUA
Lenke til kommentar
"Du tenker på?"

 

Pleier å funke, bare at jeg har det med å overdrive bruken noen ganger.

8693112[/snapback]

 

 

Jeg virkelig hater dette spørsmålet "hva tenker du på" fra en gutt du ikke kjenner så frytelig godt. Med kjæreste er det forsåvidt greit, men ikke fra en du er ute med for første gang. Finn heller på spørsmål om hva personen du er ute med liker, om familie, hobbyer, skole, venner osv. Da kan man starte en lengre samtale.

Lenke til kommentar

Blir det pinlig stillhet midt i en samtale så nevner jeg alltid noe med takrenna. Bare snakk om noe helt usaklig, så forstår den andre parten det ganske raskt hva som skjer :p Går fint an å holde en hel samtale på bare crap, men det er lettest med venner som kjenner deg. Bare viktig være virkelig ironisk, ellers kan hun tro at du er gal, selv om det ikke er så ille.

 

 

*Pinlig stillhet*

Jeg: Så... har dere vasket takrenna dåkkers i det siste?

Hun: Ehmm, hæ?

Jeg: Ja, viktig å vedlikeholde den, jeg har akkurat kjøpt ny takrenna, 2007 modell med det siste innen takrenneteknologi.

Hun: o_O *ler*

*Ice broken*

Lenke til kommentar

Jeg bruker å fornærme vedkommende litt, ikke slik at hun blir sur og heller ikke noe personlig, men slik at hun "forsvarer" det.

 

For eksempel spørre hvor hun er fra, også svarer hun f.eks Bærum og da kan du si, Æsj er ikke det litt klysested? Og da er praten i gang.

 

Eller, du kan spørre hvordan musikk hun hører på , filmer hun liker, bøker hun liker osv. Her kan du jo også være heldig og finne noe dere liker begge to og da er jo praten i gang.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke at dere syns det er pinlig når det blir stille. For det første blir det sjeldent stille (I mitt tillfelle hvertfall) og for det andre er det helt naturlig. Man snakker ikke i ett sett sammen med kamerater du har kjent i mange år heller.

 

Et enkelt og godt tips er vel å bare kommentere omgivelsene. Det fins tusen milliarder milliarder og sikkert enda fler emner å snakke om.

Endret av Twingy
Lenke til kommentar

enig med proffen Twingy :p

finnes masse du kan kommentere: musikk, vær, ting som har skjedd i noen dager før, ting som kommer til å skje, turer, skole, lærere, foreldre kansje? osv. osv.

 

Er det bare din feil at det blir stillhet??

 

ting jeg av og til sier: "ja, sånn er det" men da svarer jenta "ja" og så blir det kanskje stillhet igjen..

 

Et tips er å begynne å le litt smått, da vil jenta fort bli interessert i hva du ler av (må jo finne noe først, men det beste er om det kan være litt flaut) og så glemmer dere begge at det kan bli stillhet osv og dere babler i vei, lurt å smile se henne i øynene og av og til se litt ut i lufta og se ut som om du virkelig tenker på det dere pratet om (mener da jeg da)

Lenke til kommentar
Gjest Utlending

Når jeg er sammen med en jente og det blir stille, så sender jeg bare henne kyss eller nikker med hodet sånn at jeg sjekker henne opp.

også ler hun og blir flau.

og hvis jeg er sammen med en gutt så drar jeg til han og han drar til meg også blir det morro med litt lekeskossing, :D

Lenke til kommentar

Folk som over hodet ikke vil snakke er kjipt, men om man blir drittlei å holde en monolog så får man heller bare droppe kjerringa. Ikke noe gøy med stumme folk uansett. Merker det når jeg snakker med tilfeldige folk på gata også, om de bare holder kjeft og stirrer på deg hele tida selv om du prøver å inkludere dem i samtalen så er det like greit å gå videre og fortsette med annen business.

Lenke til kommentar

De få gangene det har skjedd med meg, har jeg tatt meg til ankelen å sagt" Uff, nå er det den skaden igjen". Da pleier det å komme et trøstende svar og vi snakker litt om det.

PS: Pass på så det ikke bare blir snakk om deg, si heller etter en kort stund: "du da? har du noen idrettsskade av noe slag".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...