Gå til innhold

PS3 Firmware 1.8 i morra!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
grrrrr :wallbash:

Får ikke dette til jeg! Har lagt inn Wizd...har det oppe og går, men når jeg går inn og forsøker å søke opp mediaserver på ps3, så får jeg opp: "No media servers were found" Får ikke innstallert SP2, så da har jeg kun WMP 10 liggendes inne. Jeg kjører kabel fra pc til router, og trådløst fra router til ps3. Jeg har D-Link DI-624. JÆÆÆælp.....  :wallbash:

8688072[/snapback]

 

mulig PS3 leter etter en mediaserver på en bestemt port .. wizd default er vel 8004 .. Skal prøve litt andre porter og se om jeg har litt flaks.. Dette er RÅTT hvis det fungerer! :D

Lenke til kommentar

Jeg fant min ps3 med WMP11, men det virker ikke som den kan spille av avi, divx eller xvid :( Har uansett bare testet en gang, må løpe på jobb nå! Blir mer trolling når jeg kommer hjem i kveld! Innen den tid har vel noen glupe hoder kommet frem til en løsning :thumbup:

Lenke til kommentar

Har nå testet med TwonkyVision og det fungerte ok, I den grad at PS3 fant mediaserveren. Bilder og mp3'er streamet bra, men alle divx og andre formater kommer det bare opp at formatet ikke er støttet. Så med andre ord tror jeg vi fortsatt må vente en stund på at vi skal få streamet divx osv. Hvis noen kan bekrefte at de har klart å streame divx/xvid e.l. så hadde det vært flott.

Lenke til kommentar
Gleder meg til neste PSP oppdatering jeg :) Har ikke PS3, men pleier å like oppdateringene Sony kommer med :) Tror dere det er lenge til den lille svarte konsollen min kan oppdateres?

8688953[/snapback]

Ser spennende ut:

DSC02949.jpg

8688982[/snapback]

 

Hvis man reiser på ferie til feks syden (eller hvor som helst), må man da sette på PS3 hjemme og aktivere remote play for å kunne se bilder og diverse. Eller er det en måte å starte PS3 på?

 

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Har nå testet med TwonkyVision og det fungerte ok, I den grad at PS3 fant mediaserveren. Bilder og mp3'er streamet bra, men alle divx og andre formater kommer det bare opp at formatet ikke er støttet. Så med andre ord tror jeg vi fortsatt må vente en stund på at vi skal få streamet divx osv. Hvis noen kan bekrefte at de har klart å streame divx/xvid e.l. så hadde det vært flott.

8689545[/snapback]

Det kan se ut som folk har fått til å transcode dette:

 

Link

Lenke til kommentar
Har nå testet med TwonkyVision og det fungerte ok, I den grad at PS3 fant mediaserveren. Bilder og mp3'er streamet bra, men alle divx og andre formater kommer det bare opp at formatet ikke er støttet. Så med andre ord tror jeg vi fortsatt må vente en stund på at vi skal få streamet divx osv. Hvis noen kan bekrefte at de har klart å streame divx/xvid e.l. så hadde det vært flott.

8689545[/snapback]

Har kommet ca like langt. Men jeg får da ikke muligheten til å kjøre UPnP, noe som jeg tror kjører kjepper i hjulene her. For problemet står oppe i hjørnet når det kommer. Den får ikke til å connecte med serveren. Musikk og bilder går helt fint. Men tror kanskje det er litt mer avansert med videoen. Å viss det er som han ene sier, nimra eller hva han heter, som ser siste lost på PS3en. Da er det jo håp for at det skal virke.

 

Gir ikke opp enda. Uansett så er denne oppdateringen snacks!

Lenke til kommentar

Kan bekrefte at det fungerer med Nero MediaHome

 

Divx/xvid vist noen lurte ;)

 

 

Funger også helt fint med Windows media player 11 i VISTA med å se bilder og musikk (Eneste jeg trengte å gjøre der var å velge "allow" på en Meny som dukket opp i Vista etter jeg skrudde på PS3)

 

bare husk at vist du skal se bilder MÅ du være under "bilder" tabben på PS3, og vist musikk så er du under "musikk" tabben på PS3 osv.

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Hurra! :w00t: Da har jeg streamet min første fil! Måtte gå via Nero Home, men det var knall! Forøvrig tror jeg at jeg er en dyr kunde for elkjøp......er på min tredje ps3 nå...heheheh...håper denne ikke høres ut som en vifteovn :whistle:

 

Er det noen mulighet for å spille av dvd-images nå eller? Det hadde vært noe det...... :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...