Gå til innhold

Gothic 4 uten Piranha Bytes (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke beskrive hvor bra Gothic 2 er, helt fantastisk. At G3 er noen hakk dårligere betyr absolutt ikke at en eventuell 4'er blir det samme, jeg hadde veldig store forhåpninger til denne og regner med PB lærte endel etter utgivelsen av 3'ern, så det kunne blitt veldig bra.

att oppdateringen blir avsluttet gjør meg rasende! :realmad::realmad:

Nei JoWood klarer nok ikke og gi meg den følelsen jeg fikk når jeg spillte G1 og G2 sånn som PB klarte. Betyr alt dette at PB ikke har muligheten til og lage flere spill i Gothic-serien i og med at Pluto 13 hadde rettighetene og den avtalen med JoWood?

At PB hadde gitt ut neste spill i serien uten JoWood hadde ikke vært meg imot...

 

Kronerullig karer? :p

Lenke til kommentar
[klipp] Er jo ikke nødvendigvis bare hos jowood feilen ligger, kanskje gutta i PB ikke er like gode på koding som dem er på å lage en bra historie, bra gameplay etc..

8679330[/snapback]

Jepp, det Pheonix sa. Enig i alt, hvis du ikke mener spillbarhet med gameplay. Piranha har fortsatt langt å gå på engine og tweaking.
Lenke til kommentar
Dette er synd, men for oss som har fulgt med på utviklingen av Gothic 3 og har sett hva som har skjedd med Phirana Bytes og JoWood så kommer ikke dette som noen overraskelse. Phirana Bytes var rett og slett ikke i stand til og håndtere arbeidet med og lage sin egen motor til Gothic 3 og måtte til syvende og sist be JoWood om 12 måneders utsettelse for å prøve og bøte på problemene.

 

12 måneder senere med særs lite fremgang og intet ferdig produkt hos Phirana Bytes fikk JoWood nok av det evinnelige pengesluket PB og G3 var blitt. JoWood ba Phirana Bytes få ræva i gir og få Gothic 3 ut døra fullt vitende om at PB ikke var "up to the task". Det dårlige salget og klagestormen på bugs som etterfulgte utgivelsen var dråpen som fikk begeret til å renne over hos Jowood, PB ble satt til og lage ett nytt prosjekt og de fikk ikke penger til og lage en gigantpatch/addon ettersom JoWood fikk nok av hele G3-prosjektet. Phirana Bytes måtte betale Patch-prosjektet av egen lomme og det måtte lages på egen fritid, noe som selvfølgelig ikke gikk da de hadde hverken penger eller tid til det. Resten er historie...

8679910[/snapback]

WoW, hvis alt dette stemmer, må jeg si du har god innsikt i brasjen, xm8. Det du skriver gir i så fall en takknemlig forklaring. :)
Lenke til kommentar
At obsidian laga kotor 2 var katastrofalt. Etter å ha sett gothic 3 ser jeg ikke på dette som en lignende nedtur.

Unknown lands here I come :)

8685565[/snapback]

 

Jeg likte KOTOR 2 jeg ikke like bra som enern men det var jo bra synes no Obsidian gjorde em god jobb jeg.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gothic serien døde med Gothic 3. Jeg er STOR fan av Gothic 2, men Gothic 3 var helt latterlig dårlig. Repeterende lyder, dårlig slåssesystem, elendige animasjoner, merkelig A.I og rare omgivelser.

 

Jeg sier STIKK motsatt, jeg likte all seriene 1,2,3 spessielt 3 den var best, mye nytt og bedere er kommet: Graffiken, Alt det nye gear og alle nye plassene som vi ikke møter i Gothic 1 elr 2, Kampoppsettet er mye bedre, og Gothic 3 er så mye mere detaljert en nr 1 og 2, synes jeg.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...