Gå til innhold

Den beste sex-scenen i en film


Lekser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Monster's Ball.

 

Good ol' Billy Bob Thornton som er svett og naken. De grå hårene reiser seg fra brystkassen mens han lager kule grunte lyder. Ah, han er skikkelig sexy i den scenen hvor han har sex med middelmådige Halle Barry, som også er naken for de som måtte bry seg om det.

 

Anbefales!!

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

A Clockwork Orange har en voldsom tøff sexsekvens i fortfilm. Ellers er jeg fan av det mystiske som ligger bak hendelsene i de meget særegne og spesielle scenene i Eyes Wide Shut. Angelina Jolie i Taking Lives er heller ikke å komme utenom, selv om fint lite vises av edlere deler.

Lenke til kommentar
Jeg liker sexscenen i Brokeback Mountain veldig godt...

 

 

 

 

 

 

 

Nei, det gjør jeg ikke :yucky:

Hva heter den Norske filmen hvor de har seg i en container med sei eller noe? :wee:

8675670[/snapback]

 

 

Kill Buljo.

8675693[/snapback]

 

Nei ikke Kill Buljo :(

Hvis du ikke er klar over det så er Kill Buljo en parodi på en rekke filmer, og ja, også den filmen jeg sikter til. I Kill Buljo har de og til og med klær på seg :S

Lenke til kommentar
Jeg liker sexscenen i Brokeback Mountain veldig godt...

 

 

 

 

 

 

 

Nei, det gjør jeg ikke :yucky:

Hva heter den Norske filmen hvor de har seg i en container med sei eller noe? :wee:

8675670[/snapback]

 

 

Kill Buljo.

8675693[/snapback]

 

Nei ikke Kill Buljo :(

Hvis du ikke er klar over det så er Kill Buljo en parodi på en rekke filmer, og ja, også den filmen jeg sikter til. I Kill Buljo har de og til og med klær på seg :S

8675850[/snapback]

 

Såpass ja :p

 

Da brant jeg meg gitt.

Lenke til kommentar

Trekanten til Denise Richards, Neve Campbell og Kevin Bacon i "Wild Things" er slett ikke værst. Ellers må man jo nevne Brangelina i skyte/elske-scenen i "Mr. & Mrs. Smith", Biggs + pai i "American Pie" og Kevin Kline + Jamie Lee Curtis + støvlett i "A fish called Wanda". Klassikere alle sammen :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...