joachim03 Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Hei. Jeg kjøpte nettop Lord of the rings online Shadows of agmar. Jeg fikk høre at første månden var gratis :S men nå må jeg betale :S? Jeg har ikke visa.. går det ann og skippe det? Og de patchene du kan laste ned, ingen av sidene virker jo :S Heeeeeelp! Meeeeee!
Jakoozie Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Hei. Jeg kjøpte nettop Lord of the rings online Shadows of agmar. Jeg fikk høre at første månden var gratis :S men nå må jeg betale :S? Jeg har ikke visa.. går det ann og skippe det? Og de patchene du kan laste ned, ingen av sidene virker jo :S Heeeeeelp! Meeeeee! 8671731[/snapback] Du må enten legge inn et ubrukt gamercard eller legge inn et VISA-kort. Det blir ikke trukket penger før en måned er gått. Tror ikke det går an å gjør som du sier, for da kan jo folk bare registrere seg på ny og ny og få nye 30-dager hele tiden.
joachim03 Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Skrevet 22. mai 2007 Hei. Jeg kjøpte nettop Lord of the rings online Shadows of agmar. Jeg fikk høre at første månden var gratis :S men nå må jeg betale :S? Jeg har ikke visa.. går det ann og skippe det? Og de patchene du kan laste ned, ingen av sidene virker jo :S Heeeeeelp! Meeeeee! 8671731[/snapback] Du må enten legge inn et ubrukt gamercard eller legge inn et VISA-kort. Det blir ikke trukket penger før en måned er gått. Tror ikke det går an å gjør som du sier, for da kan jo folk bare registrere seg på ny og ny og få nye 30-dager hele tiden. 8671758[/snapback] ja men eg har kjøpt cdkey går det og ligge inn gametime med visa og bare canselere?
FourEyes Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Ganske sikker på at hvis du kanselerer innen 30 dager vil ikke kortet bli trukket. For patcher vil jeg anbefale å bare bruke auto-downloaderen i launcheren, siden den har en VELDIG god hastighet
joachim03 Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Skrevet 22. mai 2007 Oki, takk takk. Skal knabbe fatterns visa senere
Bjonski Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Oki, takk takk. Skal knabbe fatterns visa senere 8671939[/snapback] Anbefales å spørre foreldre om lov først... Er ikke alltid det er lettere å få tilgivelse enn tillatelse..
Amored Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Ganske sikker på at hvis du kanselerer innen 30 dager vil ikke kortet bli trukket. For patcher vil jeg anbefale å bare bruke auto-downloaderen i launcheren, siden den har en VELDIG god hastighet 8671810[/snapback] Mener den gratismåneden fungerer slik: du får den om du betaler for neste måned. I alle fall sånn det har vært på andre MMO-spill. Vennligst si i fra om jeg tar feil, da jeg ikke er 100% sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå