Gå til innhold

Nytt Need For Speed!

Anbefalte innlegg

Skrevet
PM meg om du legger ved ein underskriftskampanje med det brevet Bromle!

8686430[/snapback]

er ganske enig. likte porsche godt.. litt styling og sånt og mase kjøring

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok EA slipper spillet på alt som er å oppdrive fra dag 1 i og med at alle konsollene er tilgjengelige når det kommer.

Skrevet (endret)

Liker Most Wanted, Carbon og Porsche. Liker helt sikkert denne også.

Men når de først har starten denne rettningen som Underground begynte på, syns jeg de bare kan fortsette.

Er jo f.eks ingen vits å bare kopiere Forza Motorsport eller Grand Turismo.

Dette er spillene for de som ønsker realisme og lignende.

Men de kunne sikkert laget begge deler. Nytt NFS: Porsche samtidig som de laget nye NFS: Underground/Most Wanted/Carbon. Tenk på alle pengene de kunne tjent da. Merkelig at de ikke gjør det. :hmm:

Endret av Cappo
Skrevet
Men de kunne sikkert laget begge deler. Nytt NFS: Porsche samtidig som de laget nye NFS: Underground/Most Wanted/Carbon. Tenk på alle pengene de kunne tjent da. Merkelig at de ikke gjør det.  :hmm:

8687327[/snapback]

De hadde nok tapt en del penger for det. Siden de måtte brukt 2 store utviklerteam på disse to spillene som var veldig like. (siden begger har NFS logoen på seg). Da begge hadde blitt lansert samtidig så ville de som kjøper NFS spill enten ha kjøpt det ene eller det andre. For så å vente en stund før de kjøpte det spillet de ikke hadde. Så salget ville nok ikke økt til det dobbelte bare fordi det var to spill.

Men jeg kan jo drømme om NFS: Ferrari

Skrevet

Sett et par nye filmer og bilder fra spillet. Ser ut som NFS: Burnout imho.

Det blir skade på bilene, men det virker som om du skal bruke det til å få de andre til å kræsje, ikke får å unngå ulykker.

Det kommer til å hete NFS: ProStreet btw.

Skrevet
Det blir skade på bilene, men det virker som om du skal bruke det til å få de andre til å kræsje, ikke får å unngå ulykker.

8749457[/snapback]

Det med skade på bilene er ikke bare for ondsinnig bruk mot motstanderene.

Det så ikke akkurat ut som om det var meningen å treffe den andre bilen.

Men selvsagt er det jo ett pluss at de andre bilene kan bli totalvrak om du kjører litt røft i siden på dem da.

Skrevet

Hmm.. Kult, håper på biler som Nissan S15 Silvia, Honda S2k og NSX, BMW M3/5/6 og ikke bare de vanlige Rx7, Supra, Skyline osv..

Skrevet

Hvordan blir egentlig lisensieringen her. Er vel en del store bilprodusenter som ikke liker at spill viser bilene deres i vraket tilstand. Blir det det samme utvalget som tidligere?

Skrevet (endret)

Superbiler som kan legges til(om de fortsatt satser på "Exotics" da:

-Bugatti Veyron(har den vært i ett spill til nå?)

-Ferrari Enzo

-2007 Bentley Continental

-Saleen S7

Endret av Toska92
Skrevet (endret)
Men jeg kan jo drømme om NFS: Ferrari

8687954[/snapback]

:thumbup:

Skulle ønske de kunne lagd noe like genialt som Need For Speed: Porsche / 2000

Et av yndlings spillene mine, og det desidert beste NFS spillet jeg har spilt..

Har det på Play Station <3

Men har mistet strømkabelen! =( Og får ikke tak i ny, noen forslag til hvordan skaffe seg? ^^,

Elsker dette spillet iallefall..

Kanskje fordi det var et av de første spillene jeg prøvde, og det som gav meg best spill opplevelse, men men :)

Disse nye spillene gir meg ikke den feelingen vi fikk av de eldre spillene..

Synes Street Racing konseptet dessuten er helt oppbrukt..Most Wanted var greit nok, Underground var spennende i 1'rn men ble lei av å spille igjennom det engang, og 2'rn gjorde at det ble fullstendig oppbrukt..

NFS:Carbon var helt turnoff, Natt og street racing er jeg seriøst lei av...

Mindre by, mer landskap, politi og superbiler <3 :D

Endret av iNux

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...