Gå til innhold

Mishandling/dårlig behandling av dyr - Dine tanker


Anbefalte innlegg

hehe.. jeg har hund selv jeg, og jeg trenger da absolutt ikke gi henne nakkesleng for å lære henne å gå pent!  hvis du føler du må gjøre det, så ville jeg vurdert treningsemetoden din hvis jeg var deg! :hmm:

9067308[/snapback]

Prøv dette: Hver gang hunden drar å båndet, snur du og drar den til deg. Jeg gjorde det 2-3 ganger og han har aldri dratt igjen. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...

Går det fremdeles bra med marsvinet da, Nyhus? Har du gitt det et navn? Kjempe-bra gjort av deg at du tok hånd om den lille hårdotten :)

Jeg hater dyremishandlere! Jeg får lyst til å hugge av dem hodet, eller plage dem akkurat som de gjør med dyrene.

Jeg skal bli dyreverner når jeg blir stor jeg :)

Lenke til kommentar

Skulle hatt sterkere lover for dyremishandling i Norge. I USA har de fleste store byer og stater eget dyrepoliti. Dette politiet har samme juridiksjon hva gjelder rettigeter til å arrestere etc som det vanlige politiet. Dette gjør at de effektivt kan ta folk som mishandler sine egne eller andres dyr. Strengere staffer for dyremishandling har de også!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Skulle hatt sterkere lover for dyremishandling i Norge. I USA har de fleste store byer og stater eget dyrepoliti. Dette politiet har samme juridiksjon hva gjelder rettigeter til å arrestere etc som det vanlige politiet. Dette gjør at de effektivt kan ta folk som mishandler sine egne eller andres dyr. Strengere staffer for dyremishandling har de også!

 

Vi skulle faenmeg hatt dyrepoliti i Norge. Det de gjør i USA er helt konge. Skjønt straffene er ganske stive der borte, men hva er nytt med det.

 

Jeg hadde ikke nølt med å anmelde folk som driver på slik som trådstarter beskriver, hvis det fins den minste sjanse til at de blir huka. Hvis dyra er fysisk skada eller underernærte finner man raskt ut av det, og kan begynne å stille ubehagelige spørsmål. Dyreplaging er straffbart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...