Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvor fort ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Skrevet (endret)
Jeg lurer på hvilken moped er det som går raskest originalt altså med plomberingene i?

8653994[/snapback]

Jeg har en Derbi Senda X-race SM som gikk i 65 orginalt etter den var innkjørt men dette var da på kvelden og i medvind, den gikk i 60 rett fram på en helt vanlig dag :)

OBS: Speedometeret viser feil på de fleste SM syklene så jeg målte med GPS :D

Endret av Stian_Pa
Skrevet (endret)
Jeg lurer på hvilken moped er det som går raskest originalt altså med plomberingene i?

8653994[/snapback]

Jeg har en Derbi Senda X-race SM som gikk i 65 orginalt etter den var innkjørt men dette var da på kvelden og i medvind, den gikk i 60 rett fram på en helt vanlig dag :)

OBS: Speedometeret viser feil på de fleste SM syklene så jeg målte med GPS :D

8654031[/snapback]

Samme her med min X-Race. På noen gode dager hadde jeg den til og med oppe i 75. Vanligvis lå den i 60-70. :) Målte i forhold til bil, og speedometeret mitt viste noen km under, så det stemmer nok ganske bra. :)

Endret av >Jonas<
Skrevet
Min Rieju mrx går 70km/t orginalt :thumbup:

8654147[/snapback]

Med plomberinger i? Tror de er rimelig nedslitte hvis den klarer så mye.

8654404[/snapback]

Sikker målt med speedo som viser 20 km/t for mye. :p

Vel, min gikk i nærmere 90 den også orginalt. Nedover... :p

Skrevet

8654147[/snapback]

8654404[/snapback]

8654626[/snapback]

tviiiler på at sykkelen din klarte 90 nedover . når jeg hadde 90 på sykkelen min med orginal dreving da var jeg på så høyt turtall at det var like før hele maskinen sprengte å jeg har 12 front drev og 52 bakdrev , og på Xracen din har jo du 12-62 dreving , noe som gjør at du måtte holdt et turtall på 15K for å nå opp på den farten , og da hadde nok den stakarslige motoren takket for seg for lenge siden :)

Skrevet

8654147[/snapback]

8654404[/snapback]

8654626[/snapback]

tviiiler på at sykkelen din klarte 90 nedover . når jeg hadde 90 på sykkelen min med orginal dreving da var jeg på så høyt turtall at det var like før hele maskinen sprengte å jeg har 12 front drev og 52 bakdrev , og på Xracen din har jo du 12-62 dreving , noe som gjør at du måtte holdt et turtall på 15K for å nå opp på den farten , og da hadde nok den stakarslige motoren takket for seg for lenge siden :)

8655419[/snapback]

Speedo viser feil mister...

Skrevet

8654147[/snapback]

Min går 120km/t orginalt. :roll:

Har du målt dette med GPS, eller bare moped speedo?

Lite sannsynlig.

Skrevet

8655419[/snapback]

12/65 dreving faktisk! :p

Har målt speedometeret mot andre bilder, og det viser et par km/t mindre enn de ved 60 km/t, så speedometert stemmer ganske bra jo. :) Jeg innrømmer gjerne at det var veldig dumt gjort av meg, men jeg klarte bare ikke å dy meg når den ikke ville gi seg på farten. Er vel et godt bevis på at Derbi motoren og dens omliggende enheter er av kvalitet. :)

Skrevet (endret)

8654147[/snapback]

8654404[/snapback]

8654626[/snapback]

Igjen ; sjekk deg selv før du klager på andre. Du er jo den personen med best fantasi her i verden

Og igjen : alle trær har et råtent eple, Jonas, peden din er ikke av gull og den er ikke den eneste i verden

jeg begynner å bli ekstremt lei det maset om derbi og om Am6

Endret av Hurt
Skrevet (endret)
Igjen ; sjekk deg selv før du klager på andre. Du er jo den personen med best fantasi her i verden

Og igjen : alle trær har et råtent eple, Jonas, peden din er ikke av gull og den er ikke den eneste i verden

8656778[/snapback]

Og jeg begynner å bli lei klaginga di. Har aldri sagt AM6 eller noe annet er noe dritt jeg, så..? Du får komme hit å prøve den da. Hurt den allvitende..

Endret av >Jonas<
Skrevet

8656778[/snapback]

Og jeg begynner å bli lei klaginga di. Har aldri sagt AM6 eller noe annet er noe dritt jeg, så..? Du får komme hit å prøve den da. Hurt den allvitende..

8656895[/snapback]

holder med Jonas jeg.. men nok OT..

Derbi er den mopeden som faktisk går best orginalt plombert fordi den har en spesiell plomberingsmåte som gjør det veldig vanskelig å ta plomba, noe som jeg har prøvd.

Skrevet

8653994[/snapback]

Endre topicen forresten, moderator ba deg gjøre det..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...