Gå til innhold

full game downloads

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.noen her som vet om lignende sider som direct2drive.com ?leter etter company of heroes for nedlastning men direct2drive har det spillet til nedlastning kun for de i nord-amerika.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ulovlig nedlasting er fyfy på forumet her :)

8645823[/snapback]

ja,men direct2drive er lovlig.spurte etter lignende sider.

Skrevet
Hvis du drar inn i profilen din og skifter land til USA, og så skifter at du bor i en av nordstatene, så skal det funke å laste det ned. Det gjorde jeg med et annet spill, og det fungerte ;)

8645851[/snapback]

å?ser de ikke sånt på ip adr?hadde vært surt å tape penger ved å kjøpe et spill og ikke få lasta det ned.

Gjest medlem-105082
Skrevet
Ulovlig nedlasting er fyfy på forumet her :)

8645823[/snapback]

Direct2Drive er slik at man betaler over nettet og får tilgang til nedlasting av spillet man har kjøpt. Derfor lovlig :)

Skrevet

Jeg brukte EA Link til å kjøpe & laste ned C&C, krysset av for at jeg bodde i Norge, da var prisen 550 elns, så prøvde jeg med å si at jeg var fra USA, og da fikk jeg kjøpt spillet til 320 kr:P

Sjekk også det på direct2drive osv, mulig det er slik der!

Skrevet

Jeg styrer konsekvent unna slikt, siden MANGE havner i trøbbel en eller gang når de skal laste ned på nytt en del ganger pga feks mange reinstalls. Bare les på Armed Assault-forumet eller diverse rFactor-forum.

Jeg liker mods, så jeg reinstallerer en del.

Skrevet

Enig koronag, er ikke helt med på online filnedlasting. Men nok om meg og mitt forhold til nedlasting.

Nei. Kanskje du kan spørre i din nærmeste spillbutikk? :)

Compant of Heroes er dritkult btw, skriv inn når du har fått tak i det§ :)

Skrevet

hvis ting som D2D skal være ett faktisk alternativ til fysisk-DVD så må det være lov å laste ned/innstalere spillet så mange ganger du vil, på hvilken pc du vil.(slik som steam)

slik er det ivertfall for meg.

Skrevet
hvis ting som D2D skal være ett faktisk alternativ til fysisk-DVD så må det være lov å laste ned/innstalere spillet så mange ganger du vil, på hvilken pc du vil.(slik som steam)

slik er det ivertfall for meg.

8649520[/snapback]

Dette får man på D2D. Jeg har lastet ned spillene jeg har kjøpt mange ganger, og lagt inn på flere PCer, fungerer knirkefritt ;)

Skrevet

hvorfor er det slik at d2d selger enkelte spill kun til de i nord amerika da?det er company of heroes jeg er på jakt etter og det er kun d2d som har det.lurer på å forandre profilen min til at jeg bor i canada og laste det ned.håper bare det går.

Skrevet
hvorfor er det slik at d2d selger enkelte spill kun til de i nord amerika da?det er company of heroes jeg er på jakt etter og det er kun d2d som har det.lurer på å forandre profilen min til at jeg bor i canada og laste det ned.håper bare det går.

8653654[/snapback]

Grunnen til at det er slik er med stor sansyndlighet at de bruker forskjellige utgivere i usa og europa, D2D jobber mot utgivere ikke utviklere.

Skrevet (endret)
hei.noen her som vet om lignende sider som direct2drive.com ?leter etter company of heroes for nedlastning men direct2drive har det spillet til nedlastning kun for de i nord-amerika.

8645817[/snapback]

Unnskyld om jeg spør dumt her, men hvorfor vil du kjøpe Company of heroes som nedlasting fra D2D for $39.95, når du kan få det kjøpt på DVD for £12.99 fra Play.com (frakt er alltid innbakt i prisen der)? Er det to forskjellige versjoner eller noe? Play har det med å slå til med veldig gode priser på relativt nye titler nå og da, og de fører også en eller fler billigserier med spillklassikere.

Edit:

Oops, glemte link.. Company of heroes på DVD fra Play.com.

Endret av Sundiver
Skrevet

8645817[/snapback]

Unnskyld om jeg spør dumt her, men hvorfor vil du kjøpe Company of heroes som nedlasting fra D2D for $39.95, når du kan få det kjøpt på DVD for £12.99 fra Play.com (frakt er alltid innbakt i prisen der)? Er det to forskjellige versjoner eller noe? Play har det med å slå til med veldig gode priser på relativt nye titler nå og da, og de fører også en eller fler billigserier med spillklassikere.

Edit:

Oops, glemte link.. Company of heroes på DVD fra Play.com.

8653970[/snapback]

pga jeg vil ha det nå med en gang :)

• 3 uker senere...
Skrevet
Enig koronag, er ikke helt med på online filnedlasting. Men nok om meg og mitt forhold til nedlasting.

Nei. Kanskje du kan spørre i din nærmeste spillbutikk? :)

Compant of Heroes er dritkult btw, skriv inn når du har fått tak i det§ :)

8648265[/snapback]

ble så jeg kjøpte det i butikk.ja,det er rått!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...