Gå til innhold

Forumets lille Tennis-emne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Finnes mange som leverer tennisutstyr i Norge til greie priser, også mulig å stikke innom en klubb og høre hvis du har en i nærheten.

 

Svarte akkurat på en "død" tråd, før jeg så denne.

 

Enig i at vi trenger absolutt en egen tenniskategori her på forumet!

 

Det er på tide at vi får søkelyset mer på tennis i dette landet. Det er mange i min klubb som overhodet ikke er interessert i de andre lokale alternativene; nemlig fotball og håndball (og ski om vinteren). Her har man muligheten til å oppleve mestring og ha det gøy, selv om man ikke er så godt trent. Hadde det ikke vært for at vi har startet med tennis her så hadde de ikke fått rørt på seg engang...

Lenke til kommentar
Ballkurv kan du få kjøpt på feks Tennis Express, men baller lønner seg vanligvis å kjøpe i sportsbutikker i Norge, fordi du vanligvis får 50 kr i frakt på ordrer fra USA, i tillegg til at de ikke er særlig mye billigere.

Takk for tipset. Angående baller så stemmer det vel ikke at de er mye billigere i utlandet. Jeg kjøpte et Slazenger Wimbledon-rør til 129 kroner i Norge. De selges i USA for for cirka 20 kroner.

 

Dra en tur over til sverige

mye billigere

Mulig jeg må gjøre det. Kjenner du til noen butikker i nærheten av Tocksfors?

 

TennisPlanet f.eks. !

TennisPlanet sender ikke til poste restante-adresser. Frakten til Norge ble alt for dyr. Kontaktet dem og de skulle ha cirka 500 kroner i frakt + 25 % i moms. Ingen penger spart.

Lenke til kommentar

Kan sjekke prisen via klubben vår for ballkurv og tennisballer. Vi handler via Torinor Sport. Men det er kun Wilson.

 

BTW hvis du handler fra TennisPlanet trekker de fra svensk moms, og du betaler like mye i norsk moms via DHL når de leverer. Så du kan ta utgangspunkt i svenske prisene på hjemmesidene deres, x ca 0.85 + 500 i frakt. Så får du ca pris...

Endret av TommyNator
Lenke til kommentar
Kan sjekke prisen via klubben vår for ballkurv og tennisballer. Vi handler via Torinor Sport. Men det er kun Wilson.

Ja takk, det ville vært veldig snillt. Hvis prisen er god så kanskje jeg slår til :)

 

BTW hvis du handler fra TennisPlanet trekker de fra svensk moms, og du betaler like mye i norsk moms via DHL når de leverer. Så du kan ta utgangspunkt i svenske prisene på hjemmesidene deres, x ca 0.85 + 500 i frakt. Så får du ca pris...

Da blir det jo ikke så værst. Kanskje TennisPlanet blir den beste løsningen. Avventer uansett svar fra deg angående Torinor Sport før jeg går til innkjøp.

Endret av phex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...