Gå til innhold

Forumets lille Tennis-emne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helvete, får jo hjerteinnfrakt hver gang jeg trykker på F5. Blir det en til delay, så vet jeg ikke hva jeg gjør. JEEZ dette er frustrerende.

Skrevet

Typisk. Hvis Nadal ( eller Gonzales ) nå skulle gå til en finale, vil motstanderen hans ha hatt fri både torsdag og fredag mens Nadal må spille kvart, semi og finale 3 dager etter hverandre.

Håper uansett de får gang på spillet snart.

Skrevet

Oppdatering:

Nå står det bare "postponed" på usopen.org

Det kan vel kanskje bety at det ikke blir noe i dag...? Evt. kveldskamper...

Skrevet

Ja, tenkte det samme. Uansett, session delayed. Blir sikkert sent i natt hvis det blir kamp, eller i morgen. Men da må Nadal spille kvart i morgen, semi på søndag og finale på mandag. Eneste som kan skje. Utrolig stress.

Skrevet
Ja, tenkte det samme. Uansett, session delayed. Blir sikkert sent i natt hvis det blir kamp, eller i morgen. Men da må Nadal spille kvart i morgen, semi på søndag og finale på mandag. Eneste som kan skje. Utrolig stress.

Skal se han må spille både kvart og semi i morgen, mens Djokovic faller og skader seg i første sett mot Federer, så Fed kan ligge på sofaen og se Rafa slite seg ut før finalen :hrm:

Og så blir det ekstra flaut når Rafa knuser Roger i finalen :D

Jaja... må vel kunne fantasere litt når det ikke skjer så mye annet.... :p

Skrevet

Gah..... nå kan det kaaaaanskje bli fortsettelse på Nadal-Gonzales.. Eurosport-fyren sa at de får mer info kvart på ett i natt.

Skrevet
Det her sugde. tenkte en sånn kamp måtte sees via noe annet enn webstreaming. Ventet to timer på en britisk pub, mens feite gamle damer kom bort . . .

Spurte du om de ville se racketen din? :cool:

Skrevet
ble ikke akkurat den kampen jeg hadde ventet på . . .

Ble litt kort ja, men det er bare bra for Nadal som sikkert må spille semi i morgen ( og evt. finale på mandag).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...