Gå til innhold

Postal 3 (skjermbilder)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det ble fikset. Tidligere hadde han blant annet en post som siterte sin egen post, som var rett over, i stedet for å bare redigere den gamle posten. Men nok om det. "Problemet" er løst. Tilbake til Postal 3-diskusjonen. :)

8644545[/snapback]

Sorry for de 3 postene i går men jeg er litt ny jeg begynte å bruke forum tidligst i går :cry:

Jeg lurer veldig på vor du finner den mororsaken? :hmm: ?

Endret av head_hunter
Skrevet (endret)

Haha Jack Thompsen kommer selvfølgelig til og klikke :D

Ser før meg hva han sa når Guitar Hero 2 kom ut. det var vel "Guitars Kills" Hehe.

Endret av x-nobbit
Skrevet

Har ikke hørt om noen av Postal-spillene før de ble nevnt i denne tråden. Høres sykt fett ut og har undersøkt litt om Postal 2 selges mer. Jeg sjekket alle lokale spillbutikkene og bla. www.play.com, men fant ingenting. (Play har vel bare sånn såkalt "PlayTrade"). Noen som vet om noen plass jeg kan få kjøpt det?

Skrevet (endret)

Man må kjøpe det direkte fra running with scissors eller postal 2 siden..

Kan lastes ned HER eller kjøpes HER sammen med mye annet snaks :thumbup:

EDIT: Selv har jeg alltid sikla på det running with scissors skiltet med kulehull :p

Endret av Mathias666
Skrevet

Jack Thompson er en ondskapsfull Jalla Jala advokat som har en uber ond plan om og utrydde alle spill og all moro i verden.

Skrevet
Jack Thompson er en ondskapsfull Jalla Jala advokat som har en uber ond plan om og utrydde alle spill og all moro i verden.

8661448[/snapback]

Ikke langt fra sannheten, tror han har slått seg sammen med Uwe Boll. Bare at Uwe Boll har en mer langsiktig plan ^^

Men til topic, synes de forrige spillene var litt ensformige som sagt. Humoren var bra derimot, men gikk litt lei. Får se hvordan dette blir i forhold.

Skrevet

Jeg gikk veldig fort lei Postal 2 og den meningsløse volden (som skulle forestille å være moro). Tror jeg kom så langt at jeg skulle gå rundt å samle underskrifter for ett eller annet. -"Sign the petition?" Ble liksom litt lei av å helle bensin på veien, vente til noen kom i nærheten, tenne på, se på at de brant og til slutt datt på bakken der jeg raskt slukket ilden med å pisse på liket... morsomt den ene gangen.

Skrevet

8661448[/snapback]

Ikke langt fra sannheten, tror han har slått seg sammen med Uwe Boll. Bare at Uwe Boll har en mer langsiktig plan ^^

Men til topic, synes de forrige spillene var litt ensformige som sagt. Humoren var bra derimot, men gikk litt lei. Får se hvordan dette blir i forhold.

8661513[/snapback]

Haha den var god :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...