Gå til innhold

Noen som vet hvilke gear "Kungen" bruker?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg pleier ikke å si det her, men dette var kanskje årets mest unødvendige tråd? Armory er vel den eneste måten å sjekke dette på, med mindre du har en char på serveren hans Magtheridon eller noe.

Og han behøver ikke å være verdens beste tank fordi han kanskje har verden beste gear... Mange veldig gode tanks der ute.

Lenke til kommentar
Jeg pleier ikke å si det her, men dette var kanskje årets mest unødvendige tråd? Armory er vel den eneste måten å sjekke dette på, med mindre du har en char på serveren hans Magtheridon eller noe.

Og han behøver ikke å være verdens beste tank fordi han kanskje har verden beste gear... Mange veldig gode tanks der ute.

8640028[/snapback]

 

Han er tank i verdens beste endgame guild, da er han mest sannsynlig verdens beste tank.

Lenke til kommentar

Lurer på hvordan han ser ut irl. hehe, Ser for meg en sånn som han i southpark episoden. Han må nærmest bo inne på datarommet sitt... Etter de krava de har og allt arbeidet han må legge i raid og slik. Vill jeg tro at han ikke gjør så mye annen en og spille wow. Nærmest 24/7

 

Beundrer utstyret hans men syntest egentlig ganske synd på han..

Endret av bjorns_1
Lenke til kommentar
Han kan jo være verdens beste tank, men det er ingenting som beviser det nei.

8640382[/snapback]

 

Han _kan_ det.

Men det _kan_ jeg også... Jeg har tross alt tanket Vanndar Stormpike uten å miste aggro en eneste gang! Dritvanskelig. Stå på stedet hvil; 1,1,1,2,1,1,2,1,2,3,1,1,2,3,1,3,1,3 osv.

Jeg spilte med en dame fra Ungarn en gang som var tank. Ho pleide å tanke MC/BWL med vesntre hånd og tegne med høyre ...

 

:D

 

Før fanbois begynner å flame:

Joda, det er helt sikkert mye vanskeligere å tanke Naxx/TBC enn det var før.

Endret av kristteo
Lenke til kommentar
Så kungen er verdens beste tanks siden han er i verdens beste guild ? =P for å være ærlig, så er det b***shit =)

8640340[/snapback]

 

Så sant, så sant.

Fanbois FTL :hm:

8640367[/snapback]

 

Jeg kan gå med på at han kanskje er en av verdens største WoW nerder, og sikkert skilled som bare faan, men verdens beste? Tvilsomt...

Ikke at man på noen måte kan måle slikt da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...