Gå til innhold

Store forandringer for Splinter Cell (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Jeg vet. Selv synes jeg det er en god ting at man tar og forandrer på spillet litt. Da dekker serien flere spilleres behov.

8664792[/snapback]

 

Du er nok inne på noe, noe som forøvrig er veldig trist - Spillmarkedet er jo mildt sagt enormt, og jeg vil tørre å påstå at enhver spiller kan finne noe de liker blant de hundretusenvis av titlene som er der ute. Derfor syns jeg det er svært trist at en serie som Splinter Cell, som var helt alene i sjangeren, nå går borti fra røttene, for å inkludere flere spillere. Konseptet og ideen bak spillet er genialt, og som sagt, helt alene. Derfor mener jeg det er en synd og skam å gå bort ifra det som gjorde spillet populært, framfor å videreutvikle på det originale konseptet. Chaos Theory var uten tvil det beste spillet i serien mens Double Agent faller helt på bunn plass.

 

Det som blir å skje når Conviction slippes, er at spillet mest sannsynlig får massiv slakt fra fanskaren og vil miste flesteparten av tilhengerne. Deretter kan man håpe på at utviklerne skjønner dette og går tilbake til røttene (fint ord ...), for å deretter slippe det beste Splinter Cell spillet så langt. Dog har jeg liten tro på at det skjer, fordi det eneste utviklere og viktigst, utgivere forstår er penger.

 

Er klar over at jeg virker en anelse negativ når jeg spår at Conviction feiler totalt, men jeg håper jo selvfølgelig på en overraskelse ...

Endret av Stikko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Like greit for meg at Splinter Cell tar en ny retning. Jeg har riktignok ikke spilt DA, men jeg kan ikke si annet at det føltes litt som om jeg spilte igjennom booster packs når jeg spilte Pandora Tomorrow og Chaos Theory. Det var litt for likt orginalen. For all del, spilleopplevelsen de ga var jo helt på topp. Men, med tiden tror jeg det vil bli vanskelig å fortsette å leve på den samme oppskriften.

Lenke til kommentar

Det er sant.

 

Sån som Call of Duty serien, så har de også fokusert på en type spill. Delvis andre verdenskrig. Og jeg mener at det har dominert denne sjangeren totalt med sine spill.

 

Men etter tre spill så har de tatt en liten vending og satser nå på moderne krigføring som foresten er den nåværende undertittelen på det nye spillet.

 

Jeg mener at det nye splinter cell spillet ser bra ut, selv om vi bare har fått sett noen bilder av det. Forandring fryder. Det er ikke alltid til det bedre, men kansje denne gangen vil vi få et fenomenalt spill som vi kan elske og hate.

 

Jeg vil ikke si noe mer om hvordan spillet kommer til å bli. Det er forsi jeg enkelt og greit ikke vet det.

 

Men jeg håper at det ikke skuffer ovenfor alle de andre spillene. I både historie og gameplay.

 

Eva out. :green:

Lenke til kommentar

Urk, stønn død og fordervelse. Har nettopp sett gjennom Gameplay videoen. Spillet virker forsåvidt absolutt godt i seg selv, men dette er ikke Splinter Cell!.

 

Blir rett og slett litt forbannet over hvordan serien nå utvikles, den har tydelig gått totalt bort fra absolutt alt som gjorde serien populært. :wallbash:

Endret av Stikko
Lenke til kommentar

Hva i alle dager er det dere har saa mye i mot double agent for?

 

Syns det tok opp traaden paa en tilfredstillende maate og hadde den tilfredstillende feelingen fra de tidligere utgivelsen. Aa dra folk under isen og knivstikke dem var helt herlig. Det eneste minuset var de nye fargene paa thermal goggles som var mye daarligere enn foer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...