Tigergutt Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Hei! Jeg sliter litt med å ha bra forbindelse på CnC3, jeg er bare "Gul". mange jeg ikke får kontakt med Dvs uansett hva jeg har gjort. Jeg har åpnet routeren men asus wl-500g UDP:27900 TCP:29900 Og åpnet den på Vista Firewall. Till og med Prøvd DMZ Men jeg blir ikke grønn. Jeg har en 6/6 Mbit/s linje... Kan det være Vista som gjør dette?? Noen med samme erfaring?
Sozeles Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Jeg er "grønn" med Vista Ultimate, Nextgentel ADSL - uten å ha definert noe som helst på routeren.` C&C 3 står som "exception" på Windows Firewall.
Tigergutt Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Skrevet 21. mai 2007 hm.... takker... Jeg har lyse, men trur neppe de har lukket noen "porter". Mulig jeg får reinstalere for å se om det hjelper.
Whalecore Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Har ikke så mye å si om du er gul. At du ikke får connection til andre derimot.. Prøv å åpne alle (ja jeg vet det suger) portene som står i manualen, kanskje det hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå