Gå til innhold

"Gi bort en DVD-film"-tråden, les første post!


Ceaucescu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Melder meg gjerne frivillig her - gir bort filmen RPM

9502913[/snapback]

 

Det høres fint ut. Bare sleng de ut så får vi se om det blir noen interesse for de. :)

9503515[/snapback]

 

Ja, gir som sagt bort RPM (dvd)

Regner med det er greit med en film om gangen?

9504980[/snapback]

 

Det beste ville vell ha vært å lagt ut flere filmer samtidig. Så er det større sjanse for at det er flere som melder seg på og dermed får vi en bedre flyt i tråden.

Lenke til kommentar
Ja.., det får vel være måte på storforlangelse  :p  Jeg har bidratt med en film i denne omgang, man bør vel heller etterlyse at andre bidrar med sine da,  enn at jeg skal komme med flere  :roll:

9505317[/snapback]

 

Det er vell ikke noen storforlangelse. Det har alltid vært sånn at vinneren legger ut flere filmer så folk kan få velge. Når du bare legger ut en film er det ikke noen stor sjanse for at det er mange som viser sin interesse og dermed tar det lang tid før vi kan få kåret en vinner slik at vi kan fortsette med nye trekninger.

 

Hvis du har vært innom DVDarkivet har de en akkurat lingnende tråd og der fungerer det veldig bra. De har klare regler om at vinneren legger ut nye filmer så fort som mulig og alle legger ut flere filmer samtidig. Der er det sånn at det er en trekning hver dag.

 

Trenger ikke å etterlyse at andre bidrar med sinde filmer når du har meldt deg frivillig til å legge ut noen filmer. Egentlig var det jo Hypernurket sin tur til å legge ut nye filmer siden det var han som vant forrige trekning. Siden han ikke ga noen lyd fra seg etterlyste jeg noen som kunne melde seg frivillig. Vi kunne ikke ha foretatt en ny trekning heller siden det var kun Hypernurket som hadde meldt seg på trekningen.

Lenke til kommentar

Ok.. har ikke deltatt her før, og ikke vunnet noenting for å nevne det. Bare observerte tilfeldigvis denne tråden, og tenkte jeg kunne hjelpe litt til.

 

Har dessverre ikke flere å gi bort i øyeblikket, så om det er for lite med en må gjerne andre overta :blush:

 

 

Ps. Har gitt bort flere bæreposer med filmer til biblioteket og Fretex tidligere. Hadde jeg visst om dette, skulle jeg holdt av en del av dem :)

Lenke til kommentar
Ok.. har ikke deltatt her før, og ikke vunnet noenting for å nevne det. Bare observerte tilfeldigvis denne tråden, og tenkte jeg kunne hjelpe litt til.

 

Har dessverre ikke  flere å gi bort i øyeblikket, så om det er for lite med en må gjerne andre overta  :blush:

 

 

Ps. Har gitt bort flere bæreposer med filmer til biblioteket og Fretex tidligere. Hadde jeg visst om dette, skulle jeg holdt av en del av dem  :)

9505399[/snapback]

 

Ok... Hvis det er greit for deg så kan jeg legge ut noen filmer da?

Endret av Movieheart
Lenke til kommentar
Selvfølgelig"  :)  Kan da ikke se at det skader tråden på noen måte at flere legger ut filmer(?)

9505509[/snapback]

 

Det beste er at bare en legger ut filmer om gangen. Hvis flere legger ut blir det bare rot med hvem som melder seg på og på hvilken trekning de melder seg på. Denne tråden er på en måte som en konkuranse hvor det er vinneren som får legge ut nye filmer.

 

Men hvis det er ønskelig at flere kan legge ut filmer samtidig kan vi jo lage en ny tråd for dette. Så kan vi for eksempel i den tråden kjøre et system der folk bytter når det ønsker dem uten noen form for utrekning osv.

 

---

 

Uansett, her er filmene jeg legger ut til neste trekning:

 

The Contract

Hellboy (Leiefilm)

Ikke Fortell at Barnevakten er død

James Bond - Die Another Day (Leiefilm)

Jul i Borettslaget

Ulvehunden

Valen TV

Slipstream (Leiefilm)

Ringene Herre - Ringens Brorskap

Ringene Herre - To Tårn

Ringene Herre - Atter en Konge

 

After the Sunset

The Longest Yard

Out of Time

Endret av Movieheart
Lenke til kommentar

Men jeg vant Hypernurket's runde, så jeg får legge ut noen filmer.

 

Mine bidrag:

Hold Kjeft! (R2-NO)

Hard Rain (R2-NO)

Last Embrace (R2-NO)

The Punisher (R2.NO)

Ranerne (R2-NO)

Wallander; Hundarna I Riga (Lite pappcover, billag til Aftonbladet, R2-SE)

Mongoland

Mitt Navn er Radio (R2-NO)

Nurse Betty (R2-NO)

The Phantom of the Opera (Dario Argento, R2-DK)

Cat o' nine tails (R2-NO)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...