Gå til innhold

"Gi bort en DVD-film"-tråden, les første post!


Ceaucescu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Det er vel heller få som ikke har en eller annen film liggende i samlinga si, som ikke gjør annet enn å samle støv grunnet diverse årsaker (”bomkjøp,” eier flere kopier av samme film/utgivelse, etc.). Så, det å delta i eksperimentet bør være overkommelig for mange, håper vi.

 

Det er ingen krav om kvaliteten på filmene. Dette har blitt diskutert før og nedstemt. Noen filmer som enkelte ser på som rent møl, kan andre se på som gull og dersom ikke noen melder seg på innen fristen, så kan man heller velge førstemann til mølla.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Dersom man i det hele tatt har grunn til å melde seg på tråden til andre utloddinger, betyr det uansett at man har filmer liggende som man vil bytte vekk og da kan umulig alle filmene til movieheart være av vesentlig dårligere kvalitet enn den man vil lodde vekk. Eventuelt dersom det er dubletter det er snakk om, så få man i alle fall èn ekstra film til i samlinga.

Lenke til kommentar

Ser ut som om jeg må legge ut noen filmer til ja. Her kommer en nye liste:

 

The Accidental Spy

Apocalypto (kun fransk og nederlands tekst)

The Cave

Cry_Wolf

Elsk meg i morgen (svensk cover)

The Matador

Slipstream

 

Nye filmer:

The Big Lebowski

The Football Factory

Hero

Out of Time

 

Prøver med en trekning i kveld en gang.

Endret av Movieheart
Lenke til kommentar

Er jo snakk om at ingen vil melde seg på om man ikke legger ut litt kvalitet. Handler jo ikke om at man skal lage regler for noen kvalitetssikring, men heller at folk vil at dette skal gå rundt.

 

Forrige trekning var konge, og derav flere påmeldte. Mye morsommere slik

 

Edit: Greie filmer du la ut på nytt der. Men har dem, så melder meg ikke på denne gangen ;)

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Men det hjelper med noe fristasomt for å få folk til å melde seg på ja, så jeg er med nå.. Sist endte det med at jeg ga bort en film jeg i utgangspunktet ikke ville kvitte meg med :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...