Gå til innhold

"Gi bort en DVD-film"-tråden, les første post!

Ceaucescu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Da er tallene delt ut:

TomHel 1

Marius E 2

Svinks 3

RunarL 4

Mephistopheles 5

Skumtroll 6

Og vi trekker ....

FEM! Gratulerer, Mephistropheles :) Filmønske (hah) og adresse sendes på PM, as usual.

Endret av KoffeinKanin
Skrevet

PM er sendt Koffeinkanin.

Min tur no? Okei, her kjem lista:

The gangs of New York- 2-diskversjon i sleeve. I god stand.

Hitchikers guide to the galaxy- Standardversjon i fin stand.

Fritt vilt- Standardversjon i god stand.

Trekning i morgon kveld.

Skrevet

jeg har lyst å være med, men veit ikke om jeg tør... Triabal89 sier at han har ikke fortsatt tid til å sende dvd. Det har gått 3uker nu >.<

Skrevet
jeg har lyst å være med, men veit ikke om jeg tør... Triabal89 sier at han har ikke fortsatt tid til å sende dvd. Det har gått 3uker nu >.<

Trekker om ein times tid, om du vil væra med, så heng på. Må berre få i meg middag fyrst, så skal eldsteguten få trekke utav hatten.

Skrevet

Utrolig synd og dårlig gjort at noen skal ødelegge. :(

Herregud, hvor vanskelig er det å få sendt en DVD da?

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Kan i alle fall luke h*n ut fra avstemninger fra nå av. Vet ikke hvorvidt tribal har vært aktiv her siden den gang heller men.

Skrevet (endret)
Kan i alle fall luke h*n ut fra avstemninger fra nå av. Vet ikke hvorvidt tribal har vært aktiv her siden den gang heller men.

Nei, jeg tror både han og Alompi som vel fortjener førsteplassen på ei eventuell svarteliste, har hatt vett til å holde seg unna. :sick:

PS: Er gjerne med i trekningen, hvis ikke timen med middagen er forbi.

Endret av Svinks
Skrevet (endret)

Fy, som tida sprang. Guten trekkte frå hatten på overtid, han kom svevntung inn i stova og opplyste om at det måtte gjerast. Eg hadde gløymt meg litt, etter ein litt hektisk ettermiddag.

Nummereringa var som følger:

1 - Koffeinkanin

2 - Fox

3 - Egilanso

4 - Nistelrooy

5 - Movieheart

6 - Skumtroll

7 - Svinks

Og lappen som vart trekkt, hadde nummeret: (Fanfare og spenning.) 2!!

Fox kan dermed senda meg ein PM. Vonar eg forstod han rett, at han ville væra med.

Endret av Mephistopheles
Skrevet

Ja er noe muffins med Alompi, har heller ikke motatt noen film fra han. Så han burde vell ikke få bli med på flere trekninger intill alle han skylder en dvd har fått den....

Vil også si at jeg har sendt filmen til deg idag Koffeinkanin!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...