Gå til innhold

"Gi bort en DVD-film"-tråden, les første post!


Ceaucescu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Omtrent ett døgn har gått, og en høyst nervepirrende og dramatisk trekning har funnet sted ved mitt skrivebord. Spenningen var til å ta og føle på, helt til vinneren ble trukket.

Rundens vinner ble: SteffyPants! Ta kontakt på PM, med adresse og valg av film. :)

Lenke til kommentar

Victory is mine! PM kommer snarest.

 

Jeg legger ut en forseglet Special Edition "For a Few Dollars More", nummer 2 i Dollars-triologien. Filmen er bestilt fra Play.com, er Sone 2 og det er norsk tekst. Utgaven finner du her, hvor den kan skaffes til en svært rimelig penge. Jeg kan meddele at jeg betalte litt mer enn som så. ^^

 

 

Uansett, let the games begin!

 

Påmeldte:

Fisker

nirvana1

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar

Siden runde 4 enda ikke oppdatert/startet utsetter jeg min deltagelse. Jeg har ingen filmer her nå jeg kunne tenkt meg å gi bort egentlig. Skal ta med noen flere tilbake neste gang jeg er hjemom, så da kan jeg nok delta. Beklager feilen. Jeg er herved altså ikke med i trekningen.

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar
Jeg stakk bare innom denne for å se hva denne tråden var. Jeg skal ikke ha noe film da...

Jeg bare lurer på hva sånne soner er?

Jeg har sett at det står mange steder. Hvordan veit jeg om DVD-spilleren min er sonefri eller ikke?

8690016[/snapback]

 

Du burde ta det i en annen tråd, men jeg kan gi deg et raskt svar:

dvdinfo.gif

 

Du må ha en sonefri DVD-spiller for å kunne se filmer av andre soner enn din egen (alle DVD-spillere som selges i Norge er i utgangspunktet Sone2 eller Sone-fri).

 

Fisker, er det 2-disc versjonen av King Kong?

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Jeg stakk bare innom denne for å se hva denne tråden var. Jeg skal ikke ha noe film da...

Jeg bare lurer på hva sånne soner er?

Jeg har sett at det står mange steder. Hvordan veit jeg om DVD-spilleren min er sonefri eller ikke?

8690016[/snapback]

 

Du burde ta det i en annen tråd, men jeg kan gi deg et raskt svar:

dvdinfo.gif

 

Du må ha en sonefri DVD-spiller for å kunne se filmer av andre soner enn din egen (alle DVD-spillere som selges i Norge er i utgangspunktet Sone2 eller Sone-fri).

 

Fisker, er det 2-disc versjonen av King Kong?

8690951[/snapback]

 

Så hvordan veit jeg om min DVD-spiller er sonefri?

Lenke til kommentar

Det letteste er å sette inn en Region 1-disc (eller region 3, 5 eller 6), eller se i manualen til DVD-spilleren.

 

Om den ikke er sonefri, google navne på DVD-spilleren (det nøyaktige navnet), og "regionfree" etter det.. På min DVD-spiller måtte jeg åpne discskuffen, taste inn 0000 (tror jeg det var) og så 0 (for å angi sonen).. Denne koden ga elkjøp meg gratis ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...