Gå til innhold

"Gi bort en DVD-film"-tråden, les første post!


Ceaucescu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yay! :D

 

Da legger jeg ut følgende filmer:

The Fall of the Roman Empire
Return from the River Kwai
La Fille de d'Artagnan
El Cid
Tom og Jerrys Julefeiring (tror det var det den het).

PS!: Jeg legger ved et gavekort på en gratis kinobillet og tre ukers fri filmleie hos brafilm uansett hvilken film vinnern velger.. :)

 

Alle filmene er i region 2, og har norske undertekster.. Alle bortsett fra Tom og Jerry er forseglede :)

 

Edit: En aldri så liten leif xD

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Er en filmweb-kinobillett, ja :)

 

Litt mer detaljert:

Man melder seg på Brafilm.no og får gratis filmleie i tre uker (bare husk på å melde deg ut innen 21 dager!).. Man får også en kinobillett i posten som kan byttes inn på din kino (minst en uke før premieren, tror jeg) og får da en helt vanlig billett :) Selve billetten er gyldig ut året (så vidt jeg har forstått..), men selve koden på kortet må brukes innen 31/05. Men posten er vel ikke trege..

 

Jeg sender også selve koden på PM, i tilfelle noe skulle gå galt (posten somler e.l). Man trenger bare koden.. :)

Lenke til kommentar
Beklager at det ikke er så gode filmer, da (El Cid har jo 7.1 på IMDb.. Ikke en så veldig dårlig score).. Men det kompanserer jeg med ved å gi bort en kinobillett og det andre.

8666430[/snapback]

Som de delte ut i hvert kinoblad i alle kinoene i Oslo, dessuten i spirit og en del andre blader?

Lenke til kommentar

Men fy faen da folk, fyren er jo bare gavmild.

 

Jeg syns hvertfall det er et flott tiltak at du lodder ut 5 filmer, og kinobillett i tillegg.

 

Får håpe at SteffyPants og Tomat-Ulf har blitt bitt av stormannsgalskaphet i noen timer, derav de idiotiske postene.

Lenke til kommentar
Slapp av, det er lov å tulle med folk her på forumet.

8668203[/snapback]

 

Hadde ikke forundret meg om noen hadde blitt støtt av det, så det til PM hvis det er folk du kjenner, er du snill.

 

Glad for å være nordmann, skal du være. Hadde denne kollektive mobbingen skjedd i midt-østen hadde du og Ulf blitt steinet.

Lenke til kommentar
Glad for å være nordmann, skal du være. Hadde denne kollektive mobbingen skjedd i midt-østen hadde du og Ulf blitt steinet.

8668371[/snapback]

Ja, og det hadde jammen gjort vondt.

 

 

Men skjerpings Rippo!

1. Du drar tråden off-topic. (Det finnes en rapporteringsknapp)

2. Argumentene dine er så harde som stein

3. Burde jeg kommet på, for på skolen har jeg lært at det er et magisk tall i eventyr og sånt.

Lenke til kommentar
Får vi også medlemskap i pyramidespill?

8667983[/snapback]

:roll:Bare man melder seg ut innen 21 dager får man ingen regning eller noe.. Mulig min ide av pyramide-spill er annerledes, men ok..

 

8668371[/snapback]

Men skjerpings Rippo!

1. Du drar tråden off-topic. (Det finnes en rapporteringsknapp)

8668408[/snapback]

Det gjør du og.

 

Beklager at det ikke er så gode filmer, da (El Cid har jo 7.1 på IMDb.. Ikke en så veldig dårlig score).. Men det kompanserer jeg med ved å gi bort en kinobillett og det andre.

8666430[/snapback]

Som de delte ut i hvert kinoblad i alle kinoene i Oslo, dessuten i spirit og en del andre blader?

8667958[/snapback]

Jepp, that's the one ;) Men det er heller ikke alle som har tilgang på kino, og det er heller ikke på langt nær alle kinoer i landet som deler det ut..

 

Ja vel, om det er så utrolig farlig at jeg gir ut noe som folk kan skaffe gratis (men det er faktisk en kinobillett osv)..?

 

Javel, om dere ikke vil ha en av filmene eller kinobilletten kan dere egentlig bare blåse i å poster her..?

 

Husk på at dere bare kan velge en film om ikke annet er postet, da ;)

 

Men rundens vinner var

L@sse.. Send PM med adresse og valg av film :)

 

Edit: Beklager igjen for at denne rundes filmer ikke var mye å skryte av, men dere kan faktisk ikke forvente dere Gudfaren hver gang heller. Det kommer alltid både fugl og fisk og sånn er det bare. VIl du ikke delta, poster du ikke. Hvis jeg vinner en gang til blir det bedre filmer.

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...