Gå til innhold

Stenger ølsalget tidligere i dag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere er helt på bærtur hele gjengen.

 

Det er åpent til 20.00 før 1. mai og 17. mai. Dette gjelder også om det er en lørdag.

 

Således er det egentlig bare en vanelig dag, men hadde det vært lørdag så hadde den vært 'litt spesiel'

 

Er stengt forølsalg i morgen (17. mai)

Lenke til kommentar
Dere er helt på bærtur hele gjengen.

 

Det er åpent til 20.00 før 1. mai og 17. mai. Dette gjelder også om det er en lørdag.

 

Således er det egentlig bare en vanelig dag, men hadde det vært lørdag så hadde den vært 'litt spesiel'

 

Er stengt forølsalg i morgen (17. mai)

8628085[/snapback]

 

Butikken jeg jobbet i stengte ølsalget 1800 dagen før 1.mai, eller var det dagen før. Uansett, det er fortsatt mange som klager over at ølsalget stenger 2000, men men.

Lenke til kommentar
Beklager, jeg var vel ikke helt edru da jeg leste over 'loven' for et par dager siden...

 

http://www.naringsetaten.oslo.kommune.no/a...87699-7172.html

 

Her står alt, ihvertfall for oslo kommune (tror det er landsdekkende)

 

edit: Men det er fortsatt oppe til 20.00 før 17. mai og 1. mai så lenge det er en ukedag.

8632494[/snapback]

 

Litt rart at butikken hvor jeg jobber bestemte seg for å stenge 1800 før 1.mai da :hmm:

Lenke til kommentar

Alkoholloven tillatter inntil kl18 eller 20 (avhengig av hvilken dag). Derimot er det forskjeller mellom kommuner p.g.a. av at kommunen kan bestemme kortere salgstider enn loven.

 

Samtidig er det morsomt å registrere at enkelte butikker er så redde for å miste alkoholsalgsbevillingen at de ikke tør å selge øl på himmelspretten selv om dette er tillatt :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...