Gå til innhold

Tomb Raider: Anniversary kommer til Wii:)


Anbefalte innlegg

Det ble bekreftet av Eidos Germany i dag, og i morgen klokka 1000 vil det bli bekreftet for resten av verden. Her er IGN sin dekning. Men som sagt så vil mer info komme i morgen 1000.

 

Her er en scan fra Eidos pdf-fil hvor det bekreftes:

 

tra_for_wii_pdf_scan.jpg

 

Og her er hva det betyr på engelsk

 

Lara celebrates premiere on the Wii

 

Lara Croft Tomb Raider: Anniversary for the Nintendo Wii-console already in development

 

Hamburg, 14th of May 2007: Eidos confirms the publication of a Nintendo Wii-version of LC TR:A in the course of this year.

 

“Since the Nintendo Wii is a very innovative gaming console, we wanted to develop a very own version of Anniversary for the owners of the Wii.”, says Kathryn Clements, Senior Brand Manager, Tomb Raider [?]. “The Wii remote control and the Nunchuck open up new and special possibilities for Wii-players to control Lara. And on top of that, we were told various new features, that will make sure that Anniversary will be a success.”

 

Lara Croft Tomb Raider Anniversary for Nintendo Wii comes out in the course of this year. The Pc and PS2 versions come out on June 1st 2007. The PSP version follows very shortly.

 

Quotes and appreciations of the press:

 

91% - “Without any doubt the best Tomb Raider episode ever!” [!] - play3

“What could go wrong? Potential: very good!” - Gamestar 05/07

“Bigger, more beautiful, better – even the preview version of Anniversary makes all the Tomb Raider adventures until now and the entire competition look old.” - Play THE PLAYSTATION – April 2007

“Tomb Raider Anniversary might be the game the fans have been waiting for for years!” - PC Powerplay April 2007

“Better a PS2 game could not look. All thumbs up!” - Official PS2 Magazine 03/07

“Graphically as wel as in gameplay breathtaking tomb raiding with nostalgia-bonus!” - Games Aktuell April 2007

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir absolutt et kjøp på meg. Legend var et veldig godt spill. Crystal Dynamic gjorde en god jobb med å få Lara Croft tilbake.

 

Hadde egentlig ventet dette, men glad for at Eidos endelig bestemte seg. Hvorfor ikke la den gå til Wii når den er på PS2 også. Håper kontrollen blir bra.

Lenke til kommentar

Veldig eng i det du sier der.Hadde egentlig tenkt å kjøpe dette til PS2 med tid og stunder, men i og med at Wii har vist at spill kan bli betraktelig artigere med de nye kontrollerene blir nok dette eit sikkert kjøp ja :)

 

Håper på ein god gjennomføring av spillet.

Lenke til kommentar
And I think we're going out of our way to make a unique version for the Wii. It's not a port. It's a unique version.

 

Ikke vet jeg, men synes det er rart å si noe slikt hvis de bare porter spillet over å legger til kontrollere.

8619071[/snapback]

 

Javel, men VG mener visst noe annet.

 

Kilde?

Lenke til kommentar

I post #6 har jeg en link som linker til ign side hvor de har et interjuv med Bill Gardner (vistnok president i eidos), omtrent midt på siden, litt under bildet hvor vi ser tomb raider henge fra en fjellvegg i et tau sier han det jeg quotet over.

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har spilt tomb raider tydeligvis, ser i etterkant at jeg har kommet ut for å kalle lara croft for tomb raider (som er navnet på spillet).

 

Men er litt småskeptisk jeg og må jeg si men håper på det ihvertfall inntil det kommer noe mer nytt. Syntes det har kommet nok ps2 porter snart....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...